Bland selv slik i København?
Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 31-07-06 18:10

Hejsa.

Hvor i København kan man finde et stort udvalg til en relativt lav pris?
Alle steder jeg kan finde er bare tankstationer med lille udvalg til 11-12
kr./100 gram. Min kæreste bor i Roskilde, hvor der ligger to butikker med
langt større udvalg til 6-7 kr./100 gram.

Jeg bor i København SV, men alle forslag er velkomne

--
Jeppe Vestergaard, København
Email: Jeppe at dailyrush denmark

Fra : Max

Dato : 31-07-06 18:52

Hej Jeppe

> Jeg bor i København SV, men alle forslag er velkomne

Her i byen er Bilka og Kvickly en mulighed.

Mvh Max

Fra : Kasper Hyllested

Dato : 31-07-06 18:47

"Jeppe Vestergaard" <thismail@isfake.com> den 31. juli 2006 kl. 19:10
+0100 skrev:
> [...]
>langt større udvalg til 6-7 kr./100 gram.
>
>Jeg bor i København SV, men alle forslag er velkomne

Strøget - lige ved Nytorv. Der er en butik, der har rigeligt.

Ellers har jeg set en del billige kiosker på Nørrebro, fx.

Mange hilsner

Kasper Hyllested
www.hyllested.net

Fra : Peter Westh

Dato : 31-07-06 19:10

"Jeppe Vestergaard" <thismail@isfake.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> langt større udvalg til 6-7 kr./100 gram.
>
> Jeg bor i København SV, men alle forslag er velkomne

Der ligger en slikbutik på Nordre Frihavnsgade med bland-selv til 7-8
kr/100g. Slikket er vistnok svensk...

/P

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 31-07-06 23:51

"Jeppe Vestergaard" <thismail@isfake.com> wrote in message
> [...]
> langt større udvalg til 6-7 kr./100 gram.
>
> Jeg bor i København SV, men alle forslag er velkomne

Begyndelsen af Købmagergade.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : edelvang@gmail.com

Dato : 01-08-06 14:39

Aragorn Elessar skrev:

> Begyndelsen af Købmagergade.

Ved godt, det er lidt pedantisk. Men mener du samme sted, som jeg tror,
du gør, hedder de altså Frederiksborggade. Købmagergade løber fra
Kultorvet til Amager Torv.

Mvh
Kevin Edelvang

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 01-08-06 18:56

<edelvang@gmail.com> wrote in message
Aragorn Elessar skrev:

> [...]

Ved godt, det er lidt pedantisk. Men mener du samme sted, som jeg tror,
du gør, hedder de altså Frederiksborggade. Købmagergade løber fra

Nå ja, det er da i området!

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
www.welles.dk

Fra : PP

Dato : 01-08-06 22:26

FOr enden af Vesterbrogade mod Zoo ligger den en på hæjre side der har til
6-7 kroner