adresselabels --> brevflet (via excel el.l~
Fra : rasmus carlsen

Dato : 31-07-06 15:33

Hejsa,

Jeg har et dokument med 2 gange 75 labels klar til udskrift. Desværre er jeg
nødt til at foretage en brevfletning i stedet for ...

ud over adressen skal der nemlig stå "Kære Fornavn Efternavn" i brevet.

Spørgsmålet lyder - hvordan gør jeg det? Er jeg nødt til at impåortere
labels til acces og brevflette derfra? Hvordan i givet fald. Jeg vil helst
slippe for at copy paste

ras

Fra : Marianne

Dato : 07-08-06 09:46

> [...]
>
> Spørgsmålet lyder - hvordan gør jeg det? Er jeg nødt til at impåortere
> labels til acces og brevflette derfra? Hvordan i givet fald. Jeg vil helst

Uha - en lidt klumpet løsning, som er den eneste jeg kan kommer på, kunne
være at gemme label-dokumentet som txt-fil og derpå importere txt-filen i
Excel. Det vil give dig flere linier end du skal bruge (du importerer jo
også gade og by), men det vil vel være hurtigere at mærke alle
navnelinierne, fx ved at indsætte en kolonne før navnet, og derpå sortere de
linier ud, du skal bruge.

Denne løsning adskiller ikke for- og efternavn.

mvh
marianne