Blandingsforhold til sokkelpuds
Fra : Carsten Keller

Dato : 31-07-06 13:52

Hej gruppe.

Jeg skal have lavet noget pudsearbejde, og mureren har sagt at jeg (han) ca.
skal bruge en halv m3 sand. Dertil cement så det passer i forholdet 1/3. Nu
skal jeg jo nok slæbe det hjem i sække og ikke i løs vægt, så hvor mange 25
kg sække skal jeg bruge?

Takker

Keller

Fra : JE

Dato : 31-07-06 14:04

"Carsten Keller" <ck@no-more-swen.iha.dk> skrev i en meddelelse news:eakudf$oo1$1@news.net.uni-c.dk...
> [...]
> så det passer i forholdet 1/3. Nu skal jeg jo nok slæbe det hjem i sække og ikke i løs vægt, så hvor mange 25 kg sække

7 - 8 poser 25 kg. Mester Cement eller tilsvarende.

http://www.aalborg-portland.dk/default.aspx?m=2&i=100&cement=1&sand=3&sten=0&mode=slidlag&opgavetype=1&overskrift=Slidlag%20til%20industrihaller

Fra : Stig Rasmussen

Dato : 31-07-06 16:25

"Carsten Keller" <ck@no-more-swen.iha.dk> skrev i en meddelelse

er der kun plads til et tyndt lag kan der bruges 0-2 sand men er det 1cm
brug 0-4 det krakkelerer ikke.

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Stig Rasmussen

Dato : 31-07-06 16:17

"Carsten Keller" <ck@no-more-swen.iha.dk> skrev i en meddelelse

Der skal bruges murgrus 0-4 kornstørrelse, sand er for fint hvor
mange kvm er der tale om. slå evt op på www.maxit.dk under
gør det selv arb.

Hent en gratis SPAMfighter her.