Stumper til Maxi k ikke T-Hansen lort - Si~
Fra : Maxi Søren

Dato : 30-07-06 21:40

Hej Knallert hoveder. jeg mangler friske stumper til havnefræseren,
tundelene køber jeg nok hos Protuna Handels GmbH(T-Hansen) håber det
er kvallivare, har nogen prøvet?

Når jeg alligevel skal åbne den, kommer jeg til at mangle stumper så
som Pakninger, nålelejer, Kædestrammer, Tændspole, Lejesæt Osv som
virker. Kender nogen et godt link. Kolding

Fra : Ukendt

Dato : 01-08-06 08:34

"Maxi Søren" <Bak@Paradis.dk> wrote in news:1154292019.657174.214970
@i3g2000cwc.googlegroups.com:

> [...]
> som Pakninger, nålelejer, Kædestrammer, Tændspole, Lejesæt Osv som
> virker. Kender nogen et godt link. Kolding

protuna ejes vist af t-hansen, prøv at se hvor ens deres hjemme sider er !!

Fra : Brian

Dato : 01-08-06 08:55

"Rasmus TDR "lightburner"" <bumbum> skrev i en meddelelse

> protuna ejes vist af t-hansen, prøv at se hvor ens deres hjemme sider er
> !!

Det skriver han jo også...

Fra : Ukendt

Dato : 06-08-06 08:07

"Brian" <Suzuki@cool.dk> wrote in

> "Rasmus TDR "lightburner"" <bumbum> skrev i en meddelelse

> Det skriver han jo også...

han skriver at han håber det er kvalitet, hvorfor jeg gør ham opmærksom på
et protuna (mig bekendt) køres som thansen. Og at kvaliteten er derefter,
hvis ikke man køber mærkevare !!

Fra : Brian

Dato : 07-08-06 10:43

> han skriver at han håber det er kvalitet, hvorfor jeg gør ham opmærksom på
> et protuna (mig bekendt) køres som thansen. Og at kvaliteten er derefter,
> hvis ikke man køber mærkevare !!

Jeg gentager lige mig selv:
Det skriver han jo også. Læs hvad han skriver:
Han skriver jo selv Protuna = THansen...

Fra : KubikH

Dato : 03-08-06 15:34

"Maxi Søren" <Bak@Paradis.dk> skrev i en meddelelse
[...]

Hejsa
Thansen sælger både billigt bras, men køber du deres "Super" kvalitet, er
det mærkevarer.
Det kan altid godt betale sig.
Mvh
Niels

Fra : Brian

Dato : 03-08-06 16:31

"KubikH" <kallehauge@HHHemail.dk> skrev i en meddelelse
> Thansen sælger både billigt bras, men køber du deres "Super" kvalitet, er
> det mærkevarer.
> Det kan altid godt betale sig.

Er du sikker? Altså på at det altid kan betale sig i forhold til originale
dele?

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 04-08-06 15:04

In article <eat1h5$2935$1@newsbin.cybercity.dk>,
"KubikH" <kallehauge@HHHemail.dk> wrote:

> Thansen sælger både billigt bras, men køber du deres "Super" kvalitet, er
> det mærkevarer.
> Det kan altid godt betale sig.

Det er vist en sandhed med modifikationer.. mange af deres "super
kvalitet" er identisk med deres normale.

Bare lige til info...

--
Med venlig hilsen,
Martin Johansen, Kolding

Fra : Kell Petersen

Dato : 23-09-06 18:21

Uanset hvad ,, så skriver han , at han ikke ville købe Thansen lort i
emnelinien , og alligevel ville han handle hos Protuna ....????

Fatter det ikke helt..