FC Midtjylland sang
Fra : Morten Steen

Dato : 30-07-06 18:55

Der må sidde en FCM fan derude, som har det nummer der bliver spillet på
stadion før en kamp, i pausen, og efter en kamp!
I gamle dage blev der også spillet en snas fra den, når FCM scorede.
Jeg kan ikke rigtig høre hvad der bliver sunget, andet end at omkvædet
starter med "Vi er FC Midtjylland...", og så lyder det også som om der
senere i omkvædet bliver sunget noget med "viiii vil viiiinde..."... noget i
den stil.
Anyway, hvis du er FCM-fan, ved du nok hvilket nummer jeg snakker om.
Jeg har engang skrevet til Claus Steinlein og spurgt efter det, og han
lovede at vende tilbage, men jeg hørte aldrig noget...
DERFOR håber jeg der sidder en derude, som har den på MP3, eller ved hvor
den kan skaffes henne...

På forhånd tak,

Morten

Fra : Ukendt

Dato : 08-08-06 22:22

Morten Steen wrote:
> [...]
> lovede at vende tilbage, men jeg hørte aldrig noget...
> DERFOR håber jeg der sidder en derude, som har den på MP3, eller ved hvor

jeg har et M! eller et FHM blad liggende i en skuffe et eller andet
sted, hvor der bliver beskrevet at det er Tørfisk der har
lavet/indspillet nummeret.... håber det hjælper dig lidt.

--
Claus Albæk (kbh.)