Tversted - Aalborg - Odense - Slagelse
Fra : KC

Dato : 30-07-06 16:24

Hej NG

Skal til Tversted lørdag og hente min søn (8 år) hjem fra ferie - hvad skal
vi se på hjem turen?

Sidste år var vi i Randers Regnskov - er til næsten alt (minus LegoLand og
badelande)

Kom gerne med jeres input!!

Mvh

KC

Fra : Pedersen

Dato : 30-07-06 18:51

"KC" <etiketter@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> skal vi se på hjem turen?
>
> Sidste år var vi i Randers Regnskov - er til næsten alt (minus LegoLand og

Løveparken/Givskud Zoo
http://www.givskudzoo.dk/

Fra : Jan

Dato : 30-07-06 21:05

Sun, 30 Jul 2006 17:24:22 +0200, "KC" <etiketter@webspeed.dk>;
<44cccf25$0$13978$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>; <dk.fritid.rejse>:

>Skal til Tversted lørdag og hente min søn (8 år) hjem fra ferie - hvad skal
>vi se på hjem turen?

Kattegat-centeret i Grenaa?
--
/Jan
<jan@jpharo.net>

Fra : pkc

Dato : 31-07-06 20:52

"KC" <etikettspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> skal vi se på hjem turen?
>
> Sidste år var vi i Randers Regnskov - er til næsten alt (minus LegoLand og

Fjord og Bæltcenteret i Kerteminde - naturligvis.

http://www.fjord-baelt.dk/

mvh
Per

Fra : KC

Dato : 02-08-06 16:08

"KC" <etiketter@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG
>Tak for input.. det ender med Aqua i Silkeborg...

Og i uge 32 bliver det Fjord og Bælt

mvh

KC