Mallorca
Fra : Michael Nørgaard And~

Dato : 30-07-06 16:21

Vi overvejer en tur til Mallorca om en uges tid. Vi (er et par på 32) regner
med at bruge ca. 14 dage på øen og vil bla. leje en bil i minimum 7 dage.

Så vi har et par spørgsmål:

1) Hvor er der mest "rolig"t at bo? I Santa Ponsa eller Alcudia (vi har
mulighed i disse to byer)? Vi behøver ikke diskoteker mv.

2) Hvad skal man se på Mallorca? Vi lejer som sagt en bil og kan køre rundt
på hele øen. Palma besøger vi selvfølgelig men vi vil også gerne opleve flot
natur mv.

På forhånd tak for jeres hjælp.

Anne-Mette

Fra : Pedersen

Dato : 30-07-06 16:26

> 1) Hvor er der mest "rolig"t at bo? I Santa Ponsa eller Alcudia (vi har
> mulighed i disse to byer)? Vi behøver ikke diskoteker mv.

Helt klart Alcudia, efter vores mening.

mvh. Margit

Fra : Thomas Peter Bitsch

Dato : 01-08-06 16:39

Michael Nørgaard Andersen
<michael.noergaard.andersen@tdcadsl.dk> skrev:
> [...]
>lejer som sagt en bil og kan køre rundt
>på hele øen. Palma besøger vi
>selvfølgelig men vi vil også gerne opleve flot

Alcudia er et kæmpe tivoli og har intet med den skønne ø at
gøre, men Santa Ponsa er meget mere nede "på jorden". Der er så
mange ting at se, at jeg vil anbefale "turen går til Mallorca".
God tur
I`m A Survivor