BF
Fra : Hagar

Dato : 30-07-06 12:16

Hej

Jeg troede ikke dette spil var kommet, jeg troede det varede noget inden det
kom, men nu er det her
http://www.coolshop.dk/catalog/product_info.php?products_id=50788

Hagar

Fra : Kasper Aae

Dato : 30-07-06 12:18

On Sun, 30 Jul 2006 13:15:30 +0200, "Hagar" <nogo31@hotmail.com>
wrote:

>Hej
>
>Jeg troede ikke dette spil var kommet, jeg troede det varede noget inden det
>kom, men nu er det her
>http://www.coolshop.dk/catalog/product_info.php?products_id=50788

"Releasedato: torsdag 19 oktober, 2006"

--
Kasper Aae

Fra : BuFFer

Dato : 30-07-06 12:18

Fra : Mikael Schøler

Dato : 30-07-06 12:49

Hagar wrote:
> Hej
>
> Jeg troede ikke dette spil var kommet, jeg troede det varede noget inden det
> [...]
*vil også være med* Releasedato: torsdag 19 oktober, 2006

Fra : Hagar

Dato : 30-07-06 14:31

"Mikael Schøler" <mik_s@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> *vil også være med* Releasedato: torsdag 19 oktober, 2006

Tak
Tak
Tak

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 31-07-06 11:47

Hagar <nogo31@hotmail.com> skrev i
44ccb47a$0$3544$edfadb0f@dread11.news.tele.dk :
> "Mikael Schøler" <mik_s@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Tak
> Tak
> Tak

Det synes jeg nu stadig er rimeligt tidligt.
Hvor lang tid har BF2 været ude?

/ Ostenfeldtsvej 8c 2 tv | you're doing, you're | ^ ^ \
\ 4700 Naestved, Denmark | not learning anything. | = @ = /
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Fra : Hagar

Dato : 31-07-06 13:32

> Det synes jeg nu stadig er rimeligt tidligt.
> Hvor lang tid har BF2 været ude?
>
> --

Det spurgte jeg en af gutterne om i går, han siger ca. 1 års tid. Det er da
også lige godt pokkers det skal gå så stærkt, men får lige lært det ene spil
ordentligt, så kommer der noget andet

Hagar

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 01-08-06 07:46

Hagar <nogo31@hotmail.com> skrev i
44cdf83b$0$3513$edfadb0f@dread11.news.tele.dk :

> Det spurgte jeg en af gutterne om i går, han siger ca. 1 års tid. Det
> er da også lige godt pokkers det skal gå så stærkt, men får lige lært
> det ene spil ordentligt, så kommer der noget andet

"ordentligt"? - Jeg synes slet ikke jeg er kommet rigtigt i gang endnu.

Men sådan er det nok når man hænger fast i 3-4 mmorpg's...
Så er der ikke så meget tid til FPS, RTS og andre 'simple spil'.

Fra : Lars Jensen

Dato : 01-08-06 07:58

Hagar skrev:

> Det spurgte jeg en af gutterne om i går, han siger ca. 1 års tid. Det er da
> også lige godt pokkers det skal gå så stærkt, men får lige lært det ene spil
> ordentligt, så kommer der noget andet

Nu er BF2142 så vidt jeg ved lavet i samme engine som BF2 - så
udviklingstiden er formegentlig brugt til at pudse de rå kanter i BF2
enginen af, og lave lidt ny grafik, nye enheder osv..

Skulle de have lavet en ny engine fra bunden, var udviklingstiden nok
noget længere.

> Hagar

Lars B