Earth & Beyond
Fra : Michael Nielsen

Dato : 30-07-06 05:24

Sad lige og så mine gamle spil igennem, og faldt over E&B, også ville jeg
lige høre om der var ander her inde der også hade spildet spillet inden Ea
games, slukket for serverne.
Syndes bare det er et for vildt fedt spil, har ikke kunne finde ander spil
der har kunne estatte det for mig, ander der har haft mere held (ja jeg har
prøvet EvE og det var ikke det samme som E&B)

Michael Nielsen
Viby J

Fra : Silver

Dato : 30-07-06 20:42

"Michael Nielsen" <michaelFJERN@klatmaler.dk> skrev i en meddelelse
> Sad lige og så mine gamle spil igennem, og faldt over E&B, også ville jeg
> lige høre om der var ander her inde der også hade spildet spillet inden Ea
> games, slukket for serverne.

LOL, kan huske jeg var betatester på spillet og jeg var osse hooked på det i
sin tid, dog valgte jeg ikke at betale for det da jeg ikke er til den slags
spil (mdr betaling for at game).

Men det var faktisk ganske sjovt, når man lige så forbi de små fejl der
stadig eksisterede under beta'en.

Mvh
Silver.

Fra : Michael Nielsen

Dato : 30-07-06 21:48

Var selv så heldig ikke af falde over nogen af fejelene, kun af de stoppet
spildet, jeg spildet det med min svoger og han var vist besat af spildet, så
vi ses kan vi godt komme til af tale om de tider hvor vi farmet asteroider
og den slags eller to nogle ture frem og tilbage mellem nogen af stationer
for af tjene penge, ville bare ønske de lavet spillet om til en ikke online
spil, med mulighed for multiplayer, det ville bare være vildt fedt, for så
tror jeg af jeg lukker min WoW konto.

Michael

Fra : H. Kruse

Dato : 02-08-06 09:21

> [...]
> der har kunne estatte det for mig, ander der har haft mere held (ja jeg
> har prøvet EvE og det var ikke det samme som E&B)

Åhja, Spillede E&B fra slutningen af 2002 og frem til 4 maj 2004 kl.
20:23:38 på Andromeda. (har gemt min Chat.log fil som minde)
E&B havde masser af potentiale, bare synd at EA ikke ønskede at supportere
spillet.

Fra : Michael Nielsen

Dato : 02-08-06 21:24

Har selv skiftet pc 2 gange der efter så jeg har ikke noget tilbage af
spillet ud over de oginale cder,
Man skulle næste høre om det var muligt af købe server programmet der styret
spildet, så ville jeg meget gerne hoste en server med spildet på men det går
de nok ikke med til!

Michael Nielsen