Skærme
Fijala 3554
Fladskærm til max 2000,-?
Fra : sls\(2770\)

Dato : 29-07-06 19:01

Skal hjælpe min søster med at finde en fladskærm til MAX 2000,-
Skal jeg anbefale hende en 8ms 19" eller en 2-3 ms 17"?

Skærmen skal bruges til Internet og spil som en Intel 2.4 Ghz, 1024 Mb, og
et 9800XT 256mb grafikkort kan trække, nok mest FPS spil (windows XP)

Har i et bud, helst en med en god pixel garanti?

Har kigget på
19"
http://dk.pricerunner.com/computing/peripherals/monitors/610825/prices
Kender i Marai, er det noget skidt?
Viewsonic VA912
Samsung 920N
BenQ FP92E

17"
Viewsonic Xtreme VX924 3ms
Samsung 740BF 2ms

// Sid

Fra : Hagar

Dato : 29-07-06 19:41

"sls(2770)" <sls@FJERNsol.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> et 9800XT 256mb grafikkort kan trække, nok mest FPS spil (windows XP)
>
> Har i et bud, helst en med en god pixel garanti?

Nu er der også andre mærker der gør det ganske fornuftigt. Jeg har selv to
stk. LG skærme, og de gør det fantastisk, i mine øjne, og så er der 3 års
garanti på.
Du kan se hvad der er at vælge mellem efter dine krav her
http://makeashorterlink.com/?T27C52B7D

Hagar

Fra : Troels

Dato : 30-07-06 09:31

On Sat, 29 Jul 2006 20:01:11 +0200, "sls\(2770\)" <sls@FJERNsol.dk>
wrote:

> [...]
>et 9800XT 256mb grafikkort kan trække, nok mest FPS spil (windows XP)
>
>Har i et bud, helst en med en god pixel garanti?

Hejsa

Du må vist have fået byttet rundt på nogen oplysninger i din post,
for en Viewsonic VX924 er altså en 19" skærm til ca. 3000,-
Mon ikke det er en VX724 som er den tilsvarende 17" model ?

Nå, men jeg har forøvrigt sådan en VX924 og jeg kan varmt anbefale
den. Det er den bedste fladskærm jeg har set i det prisleje, så hvis
17" modellen er lige så god, så ville jeg vælge den.

Jeg prøvede flere andre skærme inden jeg købte Viewsonic'en og
de var virkelig elendige i hurtige 3D spil som f.eks. BF2.

mvh Tr.