Fælles carport henover skel... .
Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 29-07-06 18:36

Jeg har i news:dk.videnskab.jura postet et indlæg om subj., som min nabo og
jeg påtænker. Har nogen herfra kommentarer, indvendinger, råd?.

mvh.

Fra : Max

Dato : 29-07-06 20:29

Hej Jørgen

> Jeg har i news:dk.videnskab.jura postet et indlæg om subj., som min
> nabo og jeg påtænker. Har nogen herfra kommentarer, indvendinger,
> råd?.

Jeg har ikke læst indlæget i d.v.j, men hvis i påtænker at bygge noget
fælles over skel, ja så kan jeg kun give det råd "lad være", jeg ville
aldrig
købe et hus hvor sådan noget var lavet, det er som skabt til at lave
ballade, det er ikke de sparede penge værd.

Mvh Max

Fra : Frank E. N. Stein

Dato : 29-07-06 21:06

On Sat, 29 Jul 2006 21:28:37 +0200, Max wrote:

> [...]
> købe et hus hvor sådan noget var lavet, det er som skabt til at lave
> ballade, det er ikke de sparede penge værd.

Hvorfor er det forskelligt fra fx et plankeværk eller en hæk?

Fra : Max

Dato : 29-07-06 23:50

Hej Jørgen

> [...]

aldrig købe et hus hvor sådan noget var lavet, det er som skabt til at
lave ballade, det er ikke de sparede penge værd.

Ps: du kunne godt nævne at du havde sat FUT på

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 30-07-06 01:58

> [...]
> aldrig købe et hus hvor sådan noget var lavet, det er som skabt til at
> lave ballade, det er ikke de sparede penge værd.

Hvis du læser den nærmere forklaring, handler det mere om at han vil koble
sig på min bestående bygning - og jeg vil sikre mig mod problemer, samtidig
med jeg får renoveret tagkonstruktionen.