Hjælp til at spore kunstneren eller titlen~
Fra : Henning Lund

Dato : 29-07-06 18:21

Jeg har fået en ret så elendig optagelse lavet på en
mobiltelefon af et stykke musik min bekendte gerne ville vide
hvem var med, eller hvad titlen er, nogen som gider lytte til
filen som jeg har lagt i dk.binaer under "Spørgsmål stillet i
dk.kultur.musik ".
Jeg kender ikke stykket selv, men vil gerne hjælpe ham med at
finde frem til evt. en cd med kunstneren.

--
Mvh Henning Lund
http://www.sitecenter.dk/freespace/ med bla. lidt til salg.

Fra : Ukendt

Dato : 29-07-06 18:35

"Henning Lund" <falsk@fakeadresse.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> "Spørgsmål stillet i dk.kultur.musik ".
> Jeg kender ikke stykket selv, men vil gerne hjælpe ham med at finde frem

Mangler der ikke en linie/meddelelse i dk.binaer?

--
Michael
Brugt pigetøj sælges på www.sitecenter.dk/pigetoej

Fra : Henning Lund

Dato : 29-07-06 18:38

Trekroner wrote:
> Mangler der ikke en linie/meddelelse i dk.binaer?

Jeg har den som komplet her, hvis det er tdc du bruger kan det
være den er ukomplet, jeg kan evt. maile stykket til de der har
interesse i at se om de kan hjælpe.

Fra : Ukendt

Dato : 29-07-06 18:50

> Jeg har den som komplet her, hvis det er tdc du bruger kan det være den er
> ukomplet, jeg kan evt. maile stykket til de der har interesse i at se om
> de kan hjælpe.

Prøv bare det: trekronerFJERN@newmail.dk

Fjern "FJERN"

Fra : Henning Lund

Dato : 29-07-06 19:00

Trekroner wrote:

> Prøv bare det: trekronerFJERN@newmail.dk
>
> Fjern "FJERN"

Done.

Fra : Rohde

Dato : 31-07-06 20:14

> [...]

> ukomplet, jeg kan evt. maile stykket til de der har interesse i at se om

Jeg kan ikke åbne filen, så prøv send den til mig hvis den endnu ikke er
genkendt.

/Rohde

Fra : Henning Lund

Dato : 02-08-06 11:11

Rohde wrote:

> Jeg kan ikke åbne filen, så prøv send den til mig hvis den
> endnu ikke er genkendt.
>
> /Rohde

På vej.

Fra : Ukendt

Dato : 29-07-06 19:41

> [...]
> "Spørgsmål stillet i dk.kultur.musik ".
> Jeg kender ikke stykket selv, men vil gerne hjælpe ham med at finde frem

Kender den ikke. Prøv at søge på noget af teksten....

Fra : Henning Lund

Dato : 29-07-06 20:26

Trekroner wrote:

> Kender den ikke. Prøv at søge på noget af teksten....

Jeg synes ikke lige det giver gevinst