Honning og vin
Fra : Ukendt

Dato : 28-07-06 18:45

Hej gruppe

Er der nogen, der ved, hvor man kan finde lindeblomsterhonning henne i
Danmark, helst omkring København? Jeg har ledt mange steder uden held efter
denne vidunderlige honning.

Jeg søger også en KWV-vin, der hedder Cathedral Cellar. Dansk Supermarked,
der ellers importerer det sydafrikanske vinkollektivs vine, har i deres
visdom bestluttet, at den er for dyr. Jeg har spurgt firmaet selv, og fik en
venlig email fra en forretning i Sydafrika, hvorfra man vældig gerne ville
sende vinen til Danmark. Det kostede det samme per flaske som vinen selv, og
så var Knold & Skat ikke engang begyndt at regne ud, hvad de skulle have.

På forhånd tak!

Ulrik

Fra : Anne og Jesper

Dato : 28-07-06 04:45

Hej Ulrik

Mon ikke det Sydafrikanske kollektiv ville have henvist dig til en dansk
importør, hvis de havde en? Det svenske Systembolag har et meget stort
udvalg i vin - og på sin vis ligger det jo tættere på København end
Sydafrika . Måske det er værd at prøve der?

Jesper