Spore videoklip
Fra : Keldo

Dato : 27-07-06 22:55

jeg har i en anden Sporetråd lagt dette link. Men vil lige sikre mig at alle
ser den.
http://video.google.com/videoplay?docid=1734727723734486891&q=label%3Arobin+williams

den er sjov, især hvis man kan lide Robin Williams

Fra : Madsen

Dato : 28-07-06 10:50

On Thu, 27 Jul 2006 23:55:11 +0200, "Keldo" <keldo@hotmail.com> wrote:

>jeg har i en anden Sporetråd lagt dette link. Men vil lige sikre mig at alle
>ser den.

Og dermed har du nu postet det link i 2 grupper hvor det intet havde
at gøre. Prøv nu lige at fatte hvordan newsgrupperne er indrettet.

mvh M

Fra : Silver

Dato : 28-07-06 14:15

> Og dermed har du nu postet det link i 2 grupper hvor det intet havde
> at gøre. Prøv nu lige at fatte hvordan newsgrupperne er indrettet.

Hvordan kan et link der viser et nyt spil via video været postet forkert i
dk.spil.computer?.

Mvh
Silver.

Fra : Keldo

Dato : 28-07-06 14:50

"Madsen" <nospam@spamserver.com> skrev i en meddelelse

> Og dermed har du nu postet det link i 2 grupper hvor det intet havde
> at gøre. Prøv nu lige at fatte hvordan newsgrupperne er indrettet.
>
> mvh M

Hi madsen

....fortæl mig endelig om nyhedsgrupperne og om hvilken gruppe Spore klippet
hører under.

Fra : Peter [AGHL]

Dato : 28-07-06 15:43

Madsen wrote:

> Og dermed har du nu postet det link i 2 grupper hvor det intet havde
> at gøre. Prøv nu lige at fatte hvordan newsgrupperne er indrettet.

Kan du ikke venligst forklare hvorfor links til videoer vedr nye spil
ikke er "tilladt" i denne gruppe?

pft/Peter

Fra : bo

Dato : 28-07-06 16:20

> [...]

>http://video.google.com/videoplay?docid=1734727723734486891&q=label%3Arobin+williams
>
>den er sjov, især hvis man kan lide Robin Williams

Og så kun virker hvis man har en lav sikkerheds tærskel på sin
maskine, husk på hvor let det er at sneake ting og sager ind på din
PC, via script, flash + diverse.