tagpap og undertag
Fra : x

Dato : 27-07-06 22:10

Hejsa.

Jeg skal til at have lavet et nyt tag med tagpap, og så var det jeg tænkte
på om jeg skal have en form for undertag??
Normalt er undertaget på et alm. tag der vel for at der ikke kan komme vand
og sne ind, men med tagpap er der jo en træplade under pappet og den
fungerer vel på samme måde....Eller hva??

Håber på et svar så jeg bliver lidt klogere.

Hilsen Ivan

Fra : Max

Dato : 27-07-06 22:43

Hej Ivan

> komme vand og sne ind, men med tagpap er der jo en træplade under
> pappet og den fungerer vel på samme måde....Eller hva??

Man er meget lidt interesseret i at der kommer vand ind til den træplade,
så man brænder først et lag underpap på og derefter et lag overpap.

Mvh Max