Lakering
Fra : Jeppe Høiby

Dato : 27-07-06 21:11

Hvor let/svært (dyrt) er det at ændre farven på en MC? Jeg går ud fra,
at operationen bl.a. involverer, at cyklen skal skilles ad, hvilket vel
er med til at bekoste projektet.

PS. Det er en FZS (fx 2003) jeg har i tankerne.

Jeppe Høiby
Web-udvikler
<http://awake.dk/>

Fra : Jes Vestervang

Dato : 28-07-06 00:25

Jeppe Høiby <invalid@example.com> writes:

> [...]
> hvilket vel er med til at bekoste projektet.
>
> PS. Det er en FZS (fx 2003) jeg har i tankerne.

Mht. adskillelse kan du hive alle lakerede dele af på under en time.
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 & DT125R

Fra : Jeppe Høiby

Fra : Jes Vestervang

Dato : 28-07-06 14:06

Jeppe Høiby <invalid@example.com> writes:

Brug helst en falsk adresse der ender på .invalid til pseudo-adresser,
forresten.

> Fra: Jes Vestervang

> OK, så hvis cyklen skal have en anden farve, så er det ikke det
> største problem?

Ikke hvad angår afmonteringen ihvertfald.

> Har du et bud på, hvad det vil koste at give den en anden farve? (hvis
> "lakmesteren" skal gøre det hele)

Det var så her jeg håbede at nogle andre ville springe til med
erfaringer Jeg aner det ikke.
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 & DT125R