For varm CPU
Fra : Ukendt

Dato : 27-07-06 19:59

Har fået en P4 3.4 Ghz cpu og bundkort (DFI 865 PE-T) som bliver alt for
varm (ca. 80 grader)
Jeg fik en Zalman køler med som virker meget stor i forhold til hvad jeg
ellers kender.

Problemet er at den lukker ned efter ½ times brug.

Kan der være noget galt ?
Hvad skal jeg have fat i for at få kølet den ned ?

Mvh. Allan

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 27-07-06 20:20

Allan M wrote:

> Hvad skal jeg have fat i for at få kølet den ned ?

Spul den over med haveslangen?

PS du har større chancer for et kvalificeret svar i dk.edb.hardware.bundkort

Peter

--
Hi! I'm a .signature *virus*!

Fra : Ulrich

Dato : 27-07-06 20:59

"Peter Lykkegaard" <plykkegaard@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Spul den over med haveslangen?

Tæt på
Jeg har lige sat vandkøling på svinet,
fra 62 gr til 50 .-) 52-53 ved fuld damp

--
Hygge Ulrich

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 28-07-06 21:17

On Thu, 27 Jul 2006 21:59:17 +0200, "Ulrich" <uz_FILTER_@jubiimail.dk>
wrote:

>Tæt på
>Jeg har lige sat vandkøling på svinet,
>fra 62 gr til 50 .-) 52-53 ved fuld damp

Fuld damp - er det ikke noget skidt når der skal køles?
Gartneriet - http://www.gartneriet.dk/

Nu endelig med drivhus.

Fra : Ukendt

Dato : 27-07-06 21:18

> Spul den over med haveslangen?
>
> PS du har større chancer for et kvalificeret svar i
> dk.edb.hardware.bundkort

Tak - fik vist trykket forkert

Allan