Pas på et firma der hedder Tagfirmaerne
Fra : Claus Og Helle

Dato : 27-07-06 09:52

Jeg vil bage lige sige at i skal passe på det firma der hedder
Tagfirmaerne,de har ikke noget CVRnummer,de eksistere slet ikke nogle steder
når du søger oplysninger om dem,men de kører rundt og ligger sedler i folks
postkasser om tilbud på vask og maling af tage.De skriver de algebehanler
taget,det gør de ikke,det er almindeligt vand de kalder algebehandling.Jeg
håbe at Hr og Fru Danmark siger det videre til venner og bekendte,så vi kan
få stoppet de svindlere.

Fra : Yamamoto

Dato : 27-07-06 17:36

"Claus Og Helle" <frederiksen@adslhome.dk> wrote in message

> [...]
> algebehandling.Jeg håbe at Hr og Fru Danmark siger det videre til venner
> og bekendte,så vi kan få stoppet de svindlere.

Jeg har selv algebehandlet mit tag, og det man blander op med er 1/50 med
vand, det tager noget tid før man kan se effeketen (et par mdr), så er de
døde alger skyllet væk.

jeg købte det her:

http://www.dansk-tagrenovering.dk/page_3.htm

Fra : Brian Matzon

Dato : 29-07-06 21:42

Yamamoto wrote:
> Jeg har selv algebehandlet mit tag, og det man blander op med er 1/50 med
> vand, det tager noget tid før man kan se effeketen (et par mdr), så er de
> døde alger skyllet væk.

Hvordan blev det spredt ud?
I en bøtte, op på taget og så "vaske" taget med kost?

/matzon

Fra : Claus Og Helle

Dato : 31-07-06 19:01

Nej de bruger den rigtige maskine til det,men det er kun REN vand de bruger.

--
Claus & Helle