Shell
Fra : Andy Dufresne

Dato : 19-06-01 08:48

Findes der et alternativ til kommandoen 'Shell'??

Det jeg skal, er at udføre dos-kommandoen: 'Account.exe >c:\acc.txt'

Hvis jeg kører det med shell, kommer der IKKE en fil på c-drevet, med
resultatet af account-kommandoen. Nogle gode forslag???

Mange hilsner & på forhånd mange tak

Andy

Fra : Anton Vestergaard

Dato : 19-06-01 09:53

Hej Andy
Hvad sker der når du kører kommandoen direkte fra en dosprompt?

Alternativt kan du kigge på kommandoen ShellExecute.

/Anton

Fra : Andy Dufresne

Dato : 19-06-01 10:00

Hvis jeg kører kommadoen direkte fra en dosprompt, så virker det FINT, og
jeg får den fil jeg erne vil have, med det rette indhold!
Har OGSÅ prøvet med ShellExecute, med samme resultat. Er der evt. en anden
måde, at få resultatet af en shell-kommado tilbage til VB???

/Andy

Fra : Tomas Christiansen

Dato : 19-06-01 12:38

Andy Dufresne skrev:
> Det jeg skal, er at udføre dos-kommandoen: 'Account.exe >c:\acc.txt'
>
> Hvis jeg kører det med shell, kommer der IKKE en fil på c-drevet, med
> resultatet af account-kommandoen. Nogle gode forslag???

Prøv med:

Shell Environ("COMSPEC") & " /C Account.exe >c:\acc.txt", vbNormalFocus

-------
Tomas