Diamond Rio 600/800 mp3-afspillere
Fra : Richard Kruse Nees

Dato : 11-01-01 18:04

Er der nogen af jer der ved om man kan købe Diamond Rio 600 eller 800 i
Danmark?
I så fald: hvor?

Efter iTunes er kommet er blevet endnu mere utålmodig.
Jeg vil ha' en nu!

/Richard Nees

Fra : Peter Gersmann

Dato : 11-01-01 19:31

In article <B683A616.17C0%richard@sectionurbaine.com>, Richard Kruse
Nees <richard@sectionurbaine.com> wrote:

> [...]
> Danmark?
> I så fald: hvor?
>
> Efter iTunes er kommet er blevet endnu mere utålmodig.

Det samme her, men overvejer en Siemens C45 mobil - telefon og MP3 i en
samlet enhed. Så farvel MiniDisc.

Du kan finde Rio 600 flere steder - prøv en pc-pusher på falkone ralle.

//Peter

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 11-01-01 21:42

Peter Gersmann <moof.immerfreundlich@get2net.dk> wrote:

> Det samme her, men overvejer en Siemens C45 mobil - telefon og MP3 i en
> samlet enhed. Så farvel MiniDisc.
>
> Du kan finde Rio 600 flere steder - prøv en pc-pusher på falkone ralle.

Visor (farve) med to springbords (GSM telefon og MP3)

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen

Ledig lejlighed? Jeg er boligløs i København - Hjælp!

Fra : Bjarke Vejby

Dato : 11-01-01 20:56

On 11/01/01 18:04, in article B683A616.17C0%richard@sectionurbaine.com,
> [...]

> Danmark?
> I så fald: hvor?
>
> Efter iTunes er kommet er blevet endnu mere utålmodig.

Computerstore har en Rio 500 til DKK 2499, jf. seneste katalog for PC, så
mon ikke de kan skaffe en 6-hund eller 8-hund.