Spore, hvornår?
Fra : Klaus G.

Dato : 25-07-06 20:01

Hej.

Er der nogen der ved hvornår dette spil kommer på gaden?

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk

Fra : Brian Hansen

Dato : 25-07-06 23:22

Klaus G. skrev i en meddelelse:

> Er der nogen der ved hvornår dette spil kommer på gaden?

Når det er færdigt, vil jeg tror.
Er det ikke det de er begyndt at sige.

--
M.v.h

Brian Hansen

Fra : Jim

Dato : 25-07-06 23:30

> Når det er færdigt, vil jeg tror.
> Er det ikke det de er begyndt at sige.
>
> --
> M.v.h
>
> Brian Hansen

????

Hvad i alverden er det for et svar at komme med ?

Marts 2007 iflg:
http://www.xspore.com/release_date.html

Håber det var det rigtige spil.

Fra : Brian Hansen

Dato : 26-07-06 16:20

Jim skrev i en meddelelse:

> ????
>
> Hvad i alverden er det for et svar at komme med ?

Sgu da et udmærket svar og ikke desto mindre sandt!...

Er selv stød på den "dato" med henblik på udgivelse og man ser jo også
gang på gang at de alligevel ikke kan overholde en given dato.

At der så lige i dette tilfælde er en konkret dato (yeah right!) for udgivelsen
er jo fin info til Klaus G, bare ikke lige noget jeg opsøgte, grundet, tja...

--
M.v.h

Brian Hansen

Fra : Olesen

Dato : 25-07-06 23:40

Bare fordi andre er nogle fjolser, behøver du jo ikke at være det, vel.

Fra : Brian Hansen

Dato : 26-07-06 16:20

Olesen skrev i en meddelelse:

> Bare fordi andre er nogle fjolser, behøver du jo ikke at være det, vel.

Tja, nu kan vi jo altid diskutere hvem af os der er et fjols, men...!

Som jeg også svarede Jim, kan jeg ikke se noget forkert i det svar jeg gav.
At det så måske ikke lige er svaret han håber at få, er en anden ting.

Kunne selvfølgelig også have gjort hvad andre til tider gør og så bare skrive:
www.google.dk "google er din ven" -
Men hvorfor, når jeg nu et eller andet sted har ret,
at i så ikke mener det kan vi diskutere herfra og til solen bliver sort!

Hvad med i begge hoppede ned fra den (alt) for høje hest i åbenbart er kommet
op på og så ned på jorden igen og evt. klappede den lidt.

--
M.v.h

Brian Hansen

Fra : Olesen

Dato : 26-07-06 21:31

> Tja, nu kan vi jo altid diskutere hvem af os der er et fjols, men...!

Jep, i laaaang tid.

> [...]
> Men hvorfor, når jeg nu et eller andet sted har ret,
> at i så ikke mener det kan vi diskutere herfra og til solen bliver sort!

Enig, men jeg forstår ikke hvorfor du overhovedet skriver, når du ikke har
noget at sige.

> Hvad med i begge hoppede ned fra den (alt) for høje hest i åbenbart er
> kommet
> op på og så ned på jorden igen og evt. klappede den lidt.

Jeg hopper og klapper

Fra : Klaus G.

Dato : 26-07-06 20:23

> Når det er færdigt, vil jeg tror.
> Er det ikke det de er begyndt at sige.

Er det ikke kun Blizzard der officielt siger sådan? :)

Men kan se i følge gamespot.com at de siger Q1 2007

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk

Fra : Keldo