MC-Ofroad
Fra : Capstardk

Dato : 25-07-06 17:21

Hej
Er på jagt efter en MC offroad til omkring 5000 kr.
Det er en jeg vil lave i stand til vinterkørsel...
Findes det?
Feks DT 175 eller lign.
Mvh

Casper

Fra : Kim \(Bandit600\)

Dato : 25-07-06 19:20

"Capstardk" skrev

> Er på jagt efter en MC offroad til omkring 5000 kr.
> Det er en jeg vil lave i stand til vinterkørsel...
> Findes det?
> Feks DT 175 eller lign.

Jeg har en fra 1996 15000km pæn nok, men der er
et eller andet galt med tændingen! givi topboks + ny
udstødning + en gianelli tun udstødning Kunne godt
lokkes af med den for 5k, men så vil jeg heller ikke
ha noget bøvl bagefter Ladefund

kim..

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Capstardk

Dato : 25-07-06 20:29

"Kim (Bandit600)" <kim.lundgaard@skjern-net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> udstødning + en gianelli tun udstødning Kunne godt
> lokkes af med den for 5k, men så vil jeg heller ikke

Smid mig lige et billed og hvor i landet.

Fra : Niels Pein

Dato : 25-07-06 22:06

"Capstardk" skrev ...
> Hej
> Er på jagt efter en MC offroad til omkring 5000 kr.
> Det er en jeg vil lave i stand til vinterkørsel...
> Findes det?
> Feks DT 175 eller lign.

En DT 175 er ikke lige det vildeste til offroad, men kan vel modificeres
(affjedringen specielt, er nok et godt sted at begynde).
En DT 125R der imod, er helt ok.
--
Mvh.
Niels Pein