Bank gir mig 6 dage til to forskellige ori~
Fra : Bo Warming

Dato : 25-07-06 15:24

Bank gir mig 6 dage til to forskellige originaler og afblæser ellers
0,35 mio kr

Nys hjemkommet fra rejse åbnes post og to forskellige skrivelser fra
Danske Bank Nærum er chikanerende utålmodige og relaterer til at
Danske Bank incl juridisk afdeling har dårlig samvittighed vedr unfair
behandling af min lånesag og derfor tilbød mig 0,1 mio kr
låneforhøjelse - op til 3,5 mio ialt , til gengæld for bindende
skrifttligt løfte fra mig om at jeg ikke ville grave mere i
pinlighederne.

Det skrev jeg under på og man havde fra 2,5 mio kr lånets tinglysning
fået både BBR og pas men trods telefonisk aftale om at nyt pas-lån
var nok så skriver filialen 13 juli - midt i ferietiden - at jeg skal
skaffe BBR, og den 24 juli skriver bankdamen at hun nu også har fået
oplyst at hun skal se forsikringspolice endnu en gang. OG BEGGE SKAL
NU VÆRE ORIGINALER - tror de mon, at jeg, når jeg tidligere
dokumenterede pletfri svampeforsikring og BBR, at jeg så havde brugt
falske papirer dengang ?

Aggressivt trues i et brev hvis overskrift angiver hele 3,5 lånet som
emne, at hvis ikke de to originaler er dem i hænde den 1 august så
afsluttes sagen og jeg må ansøge forfra - nul lån overhovedet?.

Jeg har fluks sendt een original af de ønskede og appeleret til, at
kommunen trods ferie vil hjælpe mig med den anden og jeg har vedlagt
en tidlig BBR-kopi fra før fjernvarme installeredes - og stoler på
tålmodighed hvis mer ønskes. 6 dage er kkort tid pga et indfald.

Mon dette handler om at autonomstenkast mod mit hus, som har
fattiggjort mig med de 5 mio kr jeg elles havde kunne låne i huset,
skal føre til at også bindende tilladt bagatellån afblæses.

I 13 juli brevet nævnes intet om nogen frist - det har en aggressiv
dame fundet på lige pludselig , ligesom hun lige pludselig har ,
skriver hun, "fåt oplyst", at jeg også skal producere hastigt i
ferietiden en tidligere slet ikke nævnt original. Fra en privat
instans, der nok er ferielukket.

Mon ikke alle kan se nu, at der er ting, der slet ikke er sket efter
bogen, og de har holdt sammen som ærtehalm og misbrugt privilegier
til mobning , uden regelgrundlag.

Med venlig hilsen Bo Warming, Bjelkes Alle 46, 2200 N

Fra : Frank Leegaard

Dato : 25-07-06 16:02

Bo Warming wrote:
> [...]
>
> Mon ikke alle kan se nu, at der er ting, der slet ikke er sket efter
> bogen, og de har holdt sammen som ærtehalm og misbrugt privilegier

Hvad var spørgsmålet?

--

/Frank Leegaard

Der grundlæggende tillægger indlæg der er skrevet under anonymitet
mindre vægt

Fra : Bo Warming

Dato : 25-07-06 21:08

"Frank Leegaard" <frank@FJERNESsuperbruger.dk> wrote in message

> Hvad var spørgsmålet?

Pointen er at banken har bøjet sig for politisk censur vedr at en som
mig skal ikke lånes til, selvom mit hus har sikkerhed for mange
millioner
Så truer man pludselig med at afblæse et lovet lån på 0,35 mio ved at
forlange dokumenter med en frist, der næppe kan opfyldes.

Fra : Lars Jensen

Dato : 25-07-06 22:00

Bo Warming skrev:

> [...]
> Så truer man pludselig med at afblæse et lovet lån på 0,35 mio ved at
> forlange dokumenter med en frist, der næppe kan opfyldes.

Det var pointen, men hvad var spørgsmålet!?

Lars B

Fra : Bo Warming

Dato : 26-07-06 04:22

"Lars Jensen" <lars_@_zulfo.dk> wrote in message

> Det var pointen, men hvad var spørgsmålet!?

At trådstarten har dyb, tungtvejende, aktuel pointe fremgår bl.a. af

1. en debatør indså igår her BERUFSVERBOT vedr mobningen af mig

2. Skønt banker kan blive straffet hårdt for at fyre pga politiske
meninger, har Danske Bank fyret Dan Jochumsen fra højtstående
finansjob, med den begrundelse at han er blevet udsmidt af DF for ikke
at holde klædelig afstand til Dansk Front.

Selvfølgelig er jeg jøde og Danske Bank er nazi vedr mobningen af mig
mht lån - aparte kanøfles. Genlæs trådstart og indse at det kan ikke
modargumenteres.

Ligeså afslørende er at Klaus Bondam sætter 2. bygningsinspektorat på
at true med dagbøder vedr min brug af ytringsfrihed på mit hus og min
sikring af flugtveje og beskyttelse mod stenkast for lejere, når
autonom-voldspsykopaterne angriber.
MorderBondam bruger forhåndenværende redskaber fordi jeg latterliggør
ham i Jyllandsposten , bl.a. sidste uge og idag.
Han har en imams respekt for demokrati

Autoritetstro menignazier dvs 90% af danskere vil vælge tyrkertro på
at "der må være nedstyrtningsfare for trediemand, ellers vil en
bormester ikke strafforfølge mine tekster på mit hus og min isolering.

Konsekvensen af Bondams censurtiltag er, at man skal søge
byggetilladelse for at hænge tøj til tørre i sin have hvis der på en
t-shirt står Fuck De Radikale, og at maling af tag tidligst kan ske et
år efter man har indsendt arkitekttegninger i tre eksemplarer og
tilladelse er givet
O,75 m.m. tyk plastfolie smyger sig tæt over mit tag, strammet til
tykke kroge i spær med milimetertykt forzinket ståltråd - hvor er
problemet?

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 26-07-06 14:04

> [...]
klip alt der ikke var et spørgsmål..

Hvad var spørgsmålet?

Fra : Stig Rasmussen

Dato : 26-07-06 21:21

"Flemming Lynggaard" <flemmingl@gmail.com> skrev i en meddelelse

> "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote in message

tal med din bankrådgiver så ordner tidsaspektet sig nok
hvis du snakker lige så uforståeligt som du skriver så er det et arbejde for
hende ot hun hurtigt melder sig på sommerferie.

Fra : Tychsen

Dato : 25-07-06 22:14

Er det noget spørgsmål, når BW skriver indlæg?