VBA? åbning af UserForm ved åbning af nyt ~
Fra : Klaus H

Dato : 25-07-06 14:57

Hejsa.
Jeg har lavet en skabelon med indlagt UserForm.
Denne afvikles fint når jeg står i Visual Basic Editor, men kommer ikke op i
dokumentet når jeg danner nyt dokument via skabelonen.

Under Projekt har jeg oprettet Class1, med indholdet:

Private Sub Document_New()
UserForm1.Show
End Sub

Hvad er det der gør, at UserForm ikke dukker op i dokumentet - hvad skal jeg
ændre?
Mvh

Klaus H

Fra : Leo Heuser

Dato : 25-07-06 15:07

"Klaus H" <hebs.ud@esenet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> UserForm1.Show
> End Sub
>
> Hvad er det der gør, at UserForm ikke dukker op i dokumentet - hvad skal

Hej Klaus

Fy da

Jeg skrev ikke noget om at oprette et klassemodul.

Prøv igen

1. Åbn skabelonen
2. Gå til VBA-editoren med <Alt><F11>
3. Find dit projekt i projektvinduet til venstre.
(Hvis det ikke er åbent brug <Ctrl>r)
4. Udvid "Microsoft Word Objects"
5. Dobbeltklik "ThisDocument"
6. Indsæt nedenstående sub i højre vindue.
7. Gå tilbage til skabelonen med <Alt><F11>,
gem den og luk den.

Med venlig hilsen
Leo Heuser

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 25-07-06 19:37

"Leo Heuser" <leo.heuser@DROPTHISadslhome.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> 5. Dobbeltklik "ThisDocument"
> 6. Indsæt nedenstående sub i højre vindue.
> 7. Gå tilbage til skabelonen med <Alt><F11>,

UPS - har jeg set Leo Heuser lave en fejl
Hos mig er der ingen nedenstående sub, men det er selvfølgelig heller ikke
mig, der skal bruge den

Kurt

Fra : Leo Heuser

Dato : 25-07-06 19:50

> [...]
>>

> UPS - har jeg set Leo Heuser lave en fejl
> Hos mig er der ingen nedenstående sub, men det er selvfølgelig heller ikke

Hej Kurt

Jeg gentog blot vejledningen fra mit svar til Klaus den 15-7
Jeg burde selvfølgelig have ændret punkt 6, så der stod:
6. Indsæt ovenstående sub i højre vindue.

Leo

Fra : Harald Staff

Dato : 25-07-06 21:20

"Kurt B. Andersen" <kurtanospam@privat.dk> skrev i melding
> UPS - har jeg set Leo Heuser lave en fejl
> Hos mig er der ingen nedenstående sub, men det er selvfølgelig heller ikke
> mig, der skal bruge den

Hei Kurt

Der er altså snakk om Word, det primitive en-cellede skriveprogram som
ligger gratis ved Office Excelskabeloner har meg bekjent ikke et
Document_New-event.

Beste hilsen Harald

Fra : Klaus H

Dato : 25-07-06 23:29

Leo Heuser wrote:
> [...]
> 5. Dobbeltklik "ThisDocument"
> 6. Indsæt nedenstående sub i højre vindue.
> 7. Gå tilbage til skabelonen med <Alt><F11>,

Undskylder ydmygst, Leo
Jeg troede at jeg havde gjort det rigtigt - men det virker nu.
Tak for hjælpen
Klaus H

Fra : Leo Heuser

Dato : 26-07-06 08:58

> [...]
>
> Undskylder ydmygst, Leo
> Jeg troede at jeg havde gjort det rigtigt - men det virker nu.

Velbekomme, Klaus.
Ingen grund til panik. Det kan ske for os alle

Med venlig hilsen
Leo Heuser