Navneskilt i keramik
Fra : Mette Svangren Gutte~

Dato : 25-07-06 12:38

Jeg kunne så godt tænke mig et navneskilt i keramik til vores hus. Jeg
forestiller mig noget med både navn og et motiv, - dem jeg ser rundt omkring
forekommer ofte at være nærmest naivistiske i stil, med et hyggeligt
"hjemmegjort" udtryk (mange af dem er nok hjemmegjorte, men der går nogle
år, før mine unger er gamle nok til at hjembringe den slags fra
formningstimerne *S*).
Jeg har googlet, men ikke rigtig fundet noget. Nogen, der kender en
keramiker, der gør i den slags - helst med hjemmeside?

MVH Mette

Fra : Holst

Dato : 25-07-06 12:55

Mette Svangren Guttesen wrote:

> [...]
> Jeg har googlet, men ikke rigtig fundet noget. Nogen, der kender en
> keramiker, der gør i den slags - helst med hjemmeside?

Google med "keramiker navneskilt" giver 115 forslag, hvoraf det første er:

<http://www.hellekeramik.dk/?p=productsMore&iProduct=13>

Fra : Mette Svangren Gutte~

Dato : 25-07-06 13:36

"Holst" <newsjul06@shelter.dk> skrev i en meddelelse

> Google med "keramiker navneskilt" giver 115 forslag, hvoraf det første er:
>
> <http://www.hellekeramik.dk/?p=productsMore&iProduct=13>

Hejsa

Ja, den havde jeg også selv fundet via Google, men det er slet ikke den
stil, jeg efterlyser. Som sagt leder jeg efter noget mere figurativt
naivistisk...

MVH Mette

Fra : Holst

Dato : 25-07-06 14:15

Mette Svangren Guttesen wrote:

> Ja, den havde jeg også selv fundet via Google, men det er slet ikke den
> stil, jeg efterlyser. Som sagt leder jeg efter noget mere figurativt
> naivistisk...

Hvad med bare at finde en keramiker, der eventuelt laver ting i den
stil, du ønsker, og så lægge din bestilling. For ussel mammon laver de
sikkert gerne et navneskilt til dig, selvom de normalt ikke gør det i
navneskilte.

Fra : Mette Svangren Gutte~

Dato : 26-07-06 09:28

> [...]
> gerne et navneskilt til dig, selvom de normalt ikke gør det i navneskilte.

Jo, det gør de vel nok...men det forudsætter vist, at jeg selv skal være
lidt mere eksakt i, hvad jeg ønsker - og det kan være svært, når man endnu
blot søger inspiration. Det var nemmere at pege på noget allerede lavet og
sige: li'som den, men bare rød og med et andet navn

MVH Mette

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 25-07-06 15:00

Mette Svangren Guttesen skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> Ja, den havde jeg også selv fundet via Google, men det er slet
> ikke den stil, jeg efterlyser. Som sagt leder jeg efter noget
> mere figurativt naivistisk...
> MVH Mette

Har du spurgt dem - der står jo på hjemmesiden, at de gerne laver
efter kundens skitse ?

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 25-07-06 18:44

> [...]
> Jeg har googlet, men ikke rigtig fundet noget. Nogen, der kender en
> keramiker, der gør i den slags - helst med hjemmeside?

Hvis dem her også kan lave et med navn på må det jo lige være stilen
http://www.getter.dk/index.htm

M.v.h
Niels

Fra : Mette Svangren Gutte~

Dato : 26-07-06 09:26

"Niels Jacobsen" <niels.k.jacobsen@oncable.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis dem her også kan lave et med navn på må det jo lige være stilen
> http://www.getter.dk/index.htm
>
> M.v.h
> Niels

Ahaaa...ja, deres dørnummerskilte er s.. da sagen. Hvis de kunne laves med
navn, var det da oplagt til vores familie. Tusind tak

MVH Mette