Forsvunden Sidehoved og fod i Word - offic~
Fra : Jannie

Dato : 24-07-06 12:20

en dag gik noget for stærkt og sidehoved og fod forsvandt . Jeg arbejder
altid i udskriftslayout, og normalt når jeg åbner word lægges et nyt papir
på arbejdsområdet, og jeg kan se top, bund og sidemargin. Alle marginer er 2
cm og sidehoved og fod placeres 1,25 fra hhv. top og bund. Det har altid
fungeret! Men nu vises alle nye dokumenter, som om top og bundmargin er 0,1
cm. - vildt irriterende !!
Jeg kan omgå det ved at vælge vis sidehoved og fod, men det er ærlig talt
træls at skulle gøre hver gang.

Har prøvet følgende.: kontrollere margin- ok, vis sidefod og gemme i
normal.dot - ændre intet, Ledt og afkrydset/fjernet afkrydsning i
funktioner\indstillinger - intet resultat.
Er jeg virkelig nød til at reinstallere ?

Med venlig hilsen
Jannie

Fra : emj

Dato : 24-07-06 12:50

Jannie skrev:

>Har prøvet følgende.: kontrollere margin- ok, vis sidefod og gemme i
>normal.dot - ændre intet, Ledt og afkrydset/fjernet afkrydsning i
>funktioner\indstillinger - intet resultat.

Prøv Filer /sideopsætning/ layout
Ret det til det ønskede
og vælg STANDARD nederst i udskriftdialogboksen

Hilsen emj

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 24-07-06 21:45

Funktioner-Indstillinger
sæt flueben ved "Tomt område mellem sider"

Kurt

Fra : Jannie

Dato : 26-07-06 13:01

1000 tak - det virkede ! nu slipper jeg for et blive helt skroller

Med venlig hilsen
Jannie