Hvepse/bier i mur
Fra : Vibeke

Dato : 23-07-06 15:40

Hejsa, vi har opdaget hvad der ligner begyndelsen til et hvepsebo.
De sidste 1-2 uger har jeg hørt sværmen - men regnede med at det var noget
der fløj rundt lige uden for ventilationen der sidder ved siden af vinduet.
Men i dag gik jeg så ud til bilen og så en masse hvepse-lignende ting flyve
rundt nær oppe under et "tagudhæng". Jeg kiggede så derop og så en flad
version og et hvepsebo - ikke særligt stort, men man kan se at der er gravet
noget materiale ud.
Vores vægge er lavet af træ så nu frygter jeg jo at den sværmen jeg har hørt
er fra inde i væggen.
Hvad er det og hvad skal man gøre ved det?
/Vibeke

Fra : Tove Krieger

Dato : 23-07-06 16:09

Vibeke wrote:
> [...]
> har hørt er fra inde i væggen.
> Hvad er det og hvad skal man gøre ved det?

Prøv at gå op til et indlæg fra Lars O den 18/7. Der står masser af svar
som du måske kan bruge.

Med venlig hilsen
Tove :)

Fra : Armand

Dato : 23-07-06 22:07

Tove Krieger skrev:

> Prøv at gå op til et indlæg fra Lars O den 18/7. Der står masser af svar
> som du måske kan bruge.

Aprospos: Netop igår læste jeg på TTV at Hvepse-udrydderne er
overbookede denne sommer, så regn med at skulle klare det selv!

--
Armand.

Fra : Max

Dato : 23-07-06 22:15

Hej

> Aprospos: Netop igår læste jeg på TTV at Hvepse-udrydderne er
> overbookede denne sommer, så regn med at skulle klare det selv!

Hvilket jo heller ikke er det store problem :)

Mvh Max