Jeg kan ikke lægge mine sider op
Fra : Monty\(7000\)

Dato : 23-07-06 11:03

(Måske lidt off-topic men jeg ved ikke rigtig hvilken gruppe den skulle i
men er der en der kan henvise til den rigtige skal jeg nok hoppe derover)

Nu er jeg bleven færdig med en side og vil lægge dem op på serveren.
Der er hul igennem og det hele indtil jeg prøver at overføre mine filer så
får jeg at vide at adgangen er nægtet???

Hvad skal jeg gøre? Jeg kører xp pro med alle opdateringer? Jeg har prøvet
med ws_ftp og IE og der er det samme.

Monty

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 23-07-06 11:11

Monty(7000) skrev:

> Der er hul igennem og det hele

Hvad mener du med det?

> indtil jeg prøver at overføre mine filer så
> får jeg at vide at adgangen er nægtet?

Hvilket program giver dig den besked (systemet, FTP-programmet
eller hvad)?

> Hvad skal jeg gøre? Jeg kører xp pro med alle opdateringer? Jeg
> har prøvet med ws_ftp og IE og der er det samme.

Er du sikker på at brugernavn og kodeord er korrekte?

--
Bertel

Fra : Monty\(7000\)

Dato : 23-07-06 16:41

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 23-07-06 16:55

Monty(7000) skrev:

> Detaljer:
> 200 Type set to I
>
> 200 PORT command successful

O.k. - du er logget ind.

> 550 kalender.htm: Permission denied

- men du har ikke tilladelse til at skrive i den mappe du står i. I
nogle tilfælde skal man ind i en særlig mappe - fx "www" eller
"public" før man har ret til at skrive. Se evt. hvor dine
eksisterende filer ligger.

--
Jens Gyldenkærne Clausen
»Diplomatiet består netop i, at de gamle kommatister kan få lov til