Hvad er der sket siden??
Fra : JMN

Dato : 22-07-06 14:58

Hej i sommervarmen

Har faktisk ikke rigtigt spillet siden Generals og ZH var på toppen. Er der
siden kommet noget der minder om disse spil, som kan anbefales ?

vh.
JMN

Fra : Hagar

Dato : 22-07-06 22:18

"JMN" <Guffe@guffe.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Har faktisk ikke rigtigt spillet siden Generals og ZH var på toppen. Er
> der siden kommet noget der minder om disse spil, som kan anbefales ?

En afløser for Generals kunne være Act of War
http://www.atari.com/actofwar/addon/index.html

Der er godt nok et spil der vil udfordre din maskine, men det er flot lavet,
og jeg vil tro det er bygget over en C&C motor.

Hagar

Fra : Dorph

Dato : 25-07-06 23:04

> Har faktisk ikke rigtigt spillet siden Generals og ZH var på toppen.
> Er der siden kommet noget der minder om disse spil, som kan
> anbefales ?

Søg lidt på "Rush for berlin" den er ret fed - du kan jo
prøve demoen - det koster ikke noget.
Men den er protectet med starforce4 en kopibeskyttelse
ikke alle vil finde sig i.

Dorph

Fra : Diablo

Dato : 25-07-06 23:15

Hey der, der er et nyt C&C game på vej, tjek disse sider og screens .o)

Mvh. Diablo

http://www.cncden.com/cnc3_screens.shtml