Problemer med Activation Code vedr. Galact~
Fra : Sren Kjeldsen

Dato : 22-07-06 12:16

Jeg ved ikke, hvad pokker de tossehoveder ved Stardock har gang i, men de
har åbenbart et system, der fungerer således:
Jeg har købt spillet "Galactic Civilizations 2", hvor det eneste medfølgende
serial number er et til "additional content" for "Collector's Edition". Hvis
man installerer spillet og bare åbner det kører det fint, men på et eller
andet tidspunkt har det jo brug for en update, hvilket jeg så hentede. Nu
beder den om et serial number, der er placeret bagpå min "jewel case", der
ikke følger med. Der var jeg allerede ved at tænke "møg", men så så jeg, at
man skulle gå ind på http://galciv2.com/paradox/ hvis man var europæisk
køber. Dette gjorde jeg så og skrev min email-adresse og den Collector's
Edition code (som jeg også havde brugt til at oprette en profil ved
Stardock), der var påkrævet, men nu hævder den at en email-adresse har
"claim"'et koden og min derfor er ubrugelig.
Jeg har skrevet flere gang til supporten, men da emnet vedr. Activation
code, får jeg hele tiden et automatisk svar, da optil flere nøgleord er
blevet fundet i min mail. Dette hjælper mig intet, da problemet ligger i, at
deres system har f*ucket up, så min lovligt købte kode ikke kan bruges.
Aldrig har jeg været ude for noget så latterligt og kompliceret!
Hvis der er nogen, der har haft et lignende problem eller ved, hvordan man
mere direkte kan komme i kontakt med support'en uden blot at blive slået i
hovedet med et automatisk svar, ville det være dejligt.

Fra : Kasper Aae

Dato : 22-07-06 15:14

On Sat, 22 Jul 2006 13:15:39 +0200, "Sren Kjeldsen"
<lordseverin@tele2adsl.dk> wrote:

> [...]
>mere direkte kan komme i kontakt med support'en uden blot at blive slået i
>hovedet med et automatisk svar, ville det være dejligt.

Har du prøvet at smide et indlæg i deres forum?

--
Kasper Aae

Fra : Sren Kjeldsen

Dato : 22-07-06 17:47

"Kasper Aae" <nospam@thanks.com> skrev i en meddelelse

> Har du prøvet at smide et indlæg i deres forum?
>
> --
> Kasper Aae

Nej... Det tror jeg bliver mit næste skridt, men for fanden, jeg synes det
er svært at forklare. Noget jeg ikke nævnte i tråden, var at jeg downloadede
noget, der hedder Stardock Central, hvor jeg dannede profilen, hvorefter det
fordømte serial number igen blev bedt om.
Men jeg giver forummet en chance...
For at sige det på godt gammel jysk: "Det er æddermame noget døw!"