Hjælpsomhed og service
Fra : Armand

Dato : 22-07-06 12:08

Armand skrev:
Jens Jacob Bager Jensen skrev:

>Det skal testes!
>jeg har dit nummer, så jeg ringer lige hvis den løber tør i forsøget >

Shit, dét glemte jeg jo!
Jeg fulgte en kammerat til auto-toget i Hamborg i søndags. Ikke så meget
for venlighedens skyld, men nok mest p.g.a. den efterfølgfende gunstige
lejlighed til endelig at få skudt Barbie'n ordentlig af hjemefter!
Friskt optanket fra nordsiden af Elben tog det mig også kun 55minutter
at nå grænsen, og yderligere 15km før der skulle på reservetank - Men
skræk: Jeg havde glemt at slå over fra reservetank i Hamborg og da
Barbie begyndte at hoste var det fordi at tanken var definitiv tom
Heldigvis passede det akkurat med en rasteplads som jeg kun lige fik
haltet mig ind på!
Nuvel, jeg klarede mig videre ved at købe indholdet af et par
pensionisters 5liters dunk og kørte på dét videre til Bramdrupdam
(Kolding-NV), så jeg kan ikke fastsætte tankvolumet efter dén oplevelse.
Ud fra en umiddelbar 16liters opfattelse regnede jeg mig forøvrigt frem
til 11km/l på stedet, og et 1½liter større volumen (=ca 10%) vil trække
dét tal ned på tæt ved 10km/l

--
Armand.