Erfaringer med Langelandsfestival som småb~
Fra : Ukendt

Dato : 22-07-06 11:21

Hej!

I vores lille familie med to drenge på 3 og 6 år overvejer vi om vi skal
tage til Langelandsfestival i næste uge. Vi bor i Silkeborg.

Er der nogen der kan udøse deres erfaringer her?

Jeg overvejer at leje os ind på Dansk Folkeferies camp, i håb om at træffe
flere ligestillede familier med børn.

Jeg tænker på flg.:

- indkøbsmuligheder i nærheden, eller skal vi tage nogle madvarer med
hjemmefra
- er det pengene værd at leje ved Dansk Folkeferie, eller kan man lige så
godt købe et telt og bruge familiepladsen?
- mulighed for madlavning på pladsen - eller er der så gode madtilbud at man
bare køber færdiglavet mad?
- skal man møde op tirsdag for at få en ordentlig plads, eller er det ok at
komme onsdag formiddag?
- er der fornuft i at have klapvogn med til at transportere børn i eller er
det bare noget bøvl?
- andre gode råd om hvad man kan medbringe for at få en god oplevelse med
børn

mvh/Carsten

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 22-07-06 12:23

Carsten Kring skrev:

>- skal man møde op tirsdag for at få en ordentlig plads,

De bedste pladser blev helt sikkert taget igår da der blev åbnet for
festivalpladsens campingarealer

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 22-07-06 12:24

Carsten Kring skrev:

>- indkøbsmuligheder i nærheden,

I Rudkøbing er der Aldi, Fakta, Netto og SuperBrugsen

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : Søren

Dato : 22-07-06 18:11

"Carsten Kring" <cckring_snabela_it.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> er det bare noget bøvl?
> - andre gode råd om hvad man kan medbringe for at få en god oplevelse med

Tag en klapvogn med (den kan osse bruges til øl).
De bedste pladser bliver taget hurtigt.
De dårlige pladser ligger langt fra musikken, men der er mere ro.
Der er nogenlunde god mad på pladsen, men ikke super.

Søren