Portal trailer til HL2 Episode 2
Fra : Silver

Dato : 21-07-06 19:37

Tjek lige denne trailer om det nye våben i HL2 :D

http://www.fileplanet.com/165436/160000/fileinfo/Half-Life-2:-Episode-Two---
ortal-Movie-%5BHigh-Res%5D

Det ser for feeeeeeeeeeedt ud.

Mvh
Silver.

Fra : Per Nielsen

Dato : 21-07-06 21:20

Silver wrote:
> Det ser for feeeeeeeeeeedt ud.

Enig

Fileshack har den også:

http://www.fileshack.com/file.x/9114/Half-Life+2+Episode+2+Extended+Teaser+Trailer/

Eller

http://tinyurl.com/s265c

Fra : Per Nielsen

Dato : 21-07-06 21:24

Per Nielsen wrote:
> Fileshack har den også:

Det er så den extendede version, og det går rimeligt stærkt med
download.

Fra : Per Nielsen

Dato : 21-07-06 21:48

Nå, det var da godt jeg hentede dem alle.

Puha, det Portal "weapon" åbner godt nok op for nogle utrolige
muligheder. Man slipper vist ikke denne gang for at skulle bruge de små
grå i et skydespil Men HL2 er jo også mere end det.

Fra : Silver

Dato : 21-07-06 22:00

"Per Nielsen" <dazzler53@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Man slipper vist ikke denne gang for at skulle bruge de små grå i et
> skydespil Men HL2 er jo også mere end det.

Sorry, jeg tog sgu fejl, det er et spil i sig selv som kommer til at følge
med HL2 EP2, det bliver vist ikke en integreret det af HL2. Det kunne ellers
som du siger åbne op for vilde muligheder, men kan godt se det ikke kan
bruges i spillet da det jo er liniært og hvis du så er istand til at åbne en
vej gennem en lukket port i HL2 og derved undgår det script som måske
fortæller at nu skal der vælte soldater frem så går spillet jo ned :)

Men jeg glæder mig godt nok til at prøve det :D, det ser seriøst ud somom
man skal tænke lynhurtigt i de svære baner :D

Mvh
Silver.

Fra : Per Nielsen

Dato : 21-07-06 22:11

Silver wrote:
> [...]
> er istand til at åbne en vej gennem en lukket port i HL2 og derved
> undgår det script som måske fortæller at nu skal der vælte soldater

Ja, det har du da ret i. Øv

> Men jeg glæder mig godt nok til at prøve det :D, det ser seriøst ud
> somom man skal tænke lynhurtigt i de svære baner :D

Arh, det går nok efter en håndfuld bajere (eller?) Det kan kun gå
for langsomt med at få en demo på banen...

Fra : BuFFer

Dato : 22-07-06 13:48

Eller se den direkte i steam:

http://surl.dk/1nu/