Video: LP slange skåret over?
Fra : Thomas Kjeldsen

Dato : 21-07-06 12:08

Jeg så på et tidspunkt en video af en LP slange, der blev skåret over og
hvor man over de næste 30-60 sekunder (?) ser flasken blive tømt.

Har søgt lidt på gamle posts herinde, men kan ikke umildbart finde den.
Nogen der kender videoen og ved hvor jeg kan (gen)finde den?

Alternativt:
Nogen der har et bedre bud end mit eget (hvilket er: hurtigt!) på hvor
hurtigt luften kan fise ud af en LP slange?

Mvh,
Thomas

Fra : Claus Grell Hansen

Dato : 21-07-06 12:22

Hej...

Jeg har også hørt den med de 30 sekunder. Hvis jeg taget mine førstetrin af
og åbner flaskeventilen helt, må det jo være den største hastidhed luften
kan komme ud med.
Og jeg tvivler på at den med de 30 sekunder holder...

Claus

Fra : Sune Jorgensen

Dato : 21-07-06 12:38

http://www.oceanictech.se/oas/tripinfo.asp