Filtypenavne og programmer
Fra : Frank Larsen

Dato : 19-06-01 01:00

Hej til jer alle derude findes der en liste over alle de mærkelige
filtypenavne der eksisterer og eksempelvis med en forklaring til hvilke
programmer der kan åbne dem, jeg tænker her på at der er mange mærkelige
efternavne altså de to til tre bogstaver / tal der står efter punktummet
Frank

Fra : Claus Henriksen

Dato : 20-06-01 11:22

Se for eksempel http://www.chatnetdesign.com/task/filetypes.htm