Supreme Commander
Fra : PerX ...

Dato : 20-07-06 17:16

Har i set den her?

Det er vist ved at være tid til at opgradere maskinen igen *g*

http://www.fileplanet.com/164077/160000/fileinfo/Supreme-Commander-E3-
2006-Trailer

Fra : Mikael Schøler

Dato : 20-07-06 18:04

PerX ... wrote:

> Har i set den her?
>
> Det er vist ved at være tid til at opgradere maskinen igen *g*
>
> http://www.fileplanet.com/164077/160000/fileinfo/Supreme-Commander-E3-
> 2006-Trailer

damn..

for dem som ikke har fileplanet.

http://video.gamedaily.com/cgi/player/?packageid=0078701327

Fra : PerX ...

Dato : 21-07-06 00:23

In article <44bfb759$0$15790$14726298@news.sunsite.dk>, mik_s@tdcadsl.dk
says...

> damn..
>
> for dem som ikke har fileplanet.
>
> http://video.gamedaily.com/cgi/player/?packageid=0078701327

Deres highres version er smuk :)

Fra : BuFFer

Dato : 20-07-06 20:48

Siden hvornår er StarCraft gået af moden ? :P
SC 4 ever!

Spøg tilside

Se det her spil: Earth 2160
http://earth2160.midway.com/

Det minder lidt om Supreme Commander.

Kan købes via Steam.

Fra : PerX ...

Dato : 21-07-06 00:23

In article <44bfdddb$0$60786$157c6196@dreader1.cybercity.dk>,
nosp@m.2.me says...
> Siden hvornår er StarCraft gået af moden ? :P
> SC 4 ever!

Ja! Kerrigan og Raynor skal have hinanden (og få mærkelige børn *g*)

> Spøg tilside
>
> Se det her spil: Earth 2160
> http://earth2160.midway.com/
>
> Det minder lidt om Supreme Commander.
>
> Kan købes via Steam.

No way, Kun HL2 intet andet fra Steam - ever (med mindre jeg har fundet
et crack først

Fra : Keldo

Dato : 20-07-06 21:37

Wow, hvor fedt. Jeg spillede TA en hel del i sin tid. TA havde en fed
detalje; man kunne tracke sit atom missil efter man havde affyret det. Dvs
man kunne følge det tværs over kortet til det slog ned i fjenden. Fatter
ikke den detalje er blevet brugt i andre RTS spil.

Fra : Lars Jensen

Dato : 22-07-06 14:29

PerX ... skrev:

> Har i set den her?
>
> Det er vist ved at være tid til at opgradere maskinen igen *g*
>
> http://www.fileplanet.com/164077/160000/fileinfo/Supreme-Commander-E3-
> 2006-Trailer

Hmmm, jeg synes ikke det ser specielt smukt ud... meget ensformigt i
farverne, og omgivelserne er bare træer...

Kedeligt...

Lars B

Fra : Simon [2700]

Dato : 29-07-06 11:36

> Har i set den her?
ja - og man savler jo bogstaveligt talt... det blir rart med en efterfølger
af TA, som for mig er det eneste ordentlige RTS på markedet... glæder mig
til at se hvad de har fundet på :)

Gamespot har lavet et flot review af spillet for noget tid siden, det er
helt sikkert læsningen værd hvis man er til RTS..
- nå det ser ud til der er flere (ville have linket) gider ikke lige kigge
dem igennem, men hvis i er interesserede kan i jo tage et kig
www.gamespot.com

God weekend folkens!
-Simon