Kransekage
Fra : Anne Lindholt Ottose~

Dato : 20-07-06 12:10

Hej!

Jeg skal i gang med at lave en kransekage med de til formålet indkøbte
kransekageforme
i aluminium, som man lægger dejpølserne ned i. Mit spørgsmål er ganske
simpelt: Hvad
ville I smøre formen med?

/Anne

Fra : LarsJ

Dato : 20-07-06 12:26

Anne Lindholt Ottosen skrev:
> [...]
> kransekageforme
> i aluminium, som man lægger dejpølserne ned i. Mit spørgsmål er ganske

smør el. olie

Fra : T.

Dato : 30-07-06 13:08

"Anne Lindholt Ottosen" <anne@r-e-m-o-v-elindholt.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kransekageforme
> i aluminium, som man lægger dejpølserne ned i. Mit spørgsmål er ganske

Hej Anne

Du skal aldrig smøre dem med noget ALDRIG.

Hilsen

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 31-07-06 22:09

[Anne Lindholt Ottosen | Thu, 20 Jul 2006 13:10:28 +0200]

>Jeg skal i gang med at lave en kransekage med de til formålet indkøbte
>kransekageforme i aluminium, som man lægger dejpølserne ned i.

Ingen forme :)

Man ruller tykke pølser af længden 2PI, 3PI, 4PI etc., trykker dem lidt
trekantede med våde finfgre og bager dem hurtigt højt oppe i ovnen :)

Mvh René
www.rene.hjorth.com