Excel: Række skal stå øverst på alle sider
Fra : jones_net

Dato : 20-07-06 08:18

Hejsa

Jeg har et skema, hvor de 2 øverste rækker skal stå i toppen af alle sider
der bliver udskrevet.
Hvordan gør jeg det?

/J

Fra : Jan Kronsell

Dato : 20-07-06 08:48

"jones_net" <jones_netng@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Jeg har et skema, hvor de 2 øverste rækker skal stå i toppen af alle sider
> der bliver udskrevet.
> Hvordan gør jeg det?

I Filer - Sideopsætning kan du vælge fanebladet Ark. I ruden Gentag rækker
øverst, skriver du 1:2.

Jan

Fra : jones_net

Dato : 20-07-06 09:11

"Jan Kronsell" <kronsell(nomorespam)@adslhome.dk> wrote in message

> "jones_net" <jones_netng@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> I Filer - Sideopsætning kan du vælge fanebladet Ark. I ruden Gentag
> rækker øverst, skriver du 1:2.

Kanon, det virker

Jeg har ellers set alt omkring formatering af celler og lign, og kigget
efter sidehoved og fod, men kunne ikke finde noget.

Tak for hjælpen
/J

Fra : Jan Kronsell

Dato : 20-07-06 23:30

> [...]
>
> Jeg har ellers set alt omkring formatering af celler og lign, og kigget
> efter sidehoved og fod, men kunne ikke finde noget.

Velbekomme. Selv simple problemer i Excel kan have simple løsninger

Jan