Sushi kursus?
Fra : Lars

Dato : 19-07-06 22:11

Hej NG,

Jeg kunne godt tænke mig at lære at lave min egen sushi - og leder efter et
sushi-kursus i København.
Er jeg så heldig at der er nogen der kender til sådan ét

Adriana

Fra : Kim Grandjean

Dato : 19-07-06 23:15

"Lars" <sendebud@"DenVarmePost".com.invalid> skrev

> Jeg kunne godt tænke mig at lære at lave min egen sushi - og leder efter
> et sushi-kursus i København.
> Er jeg så heldig at der er nogen der kender til sådan ét

Well, hvis det ikke behøver være lige nu, så er jeg sikker på at:

http://www.meyersmad.dk/meyers.asp?HM=502&PageID=2167&Mode=Hold&ID=3111

vil kunne opfylde hvad du har af krav.

Venligst
Kim

Fra : LarsJ

Dato : 20-07-06 01:06

Lars skrev:
> Hej NG,
>
> Jeg kunne godt tænke mig at lære at lave min egen sushi - og leder efter et
> sushi-kursus i København.
> Er jeg så heldig at der er nogen der kender til sådan ét

Her er noget, som jeg dog ikke kender kvaliteten af: Kræver nok, at du
slæber nogle venner med.

http://www.letzsushi.dk/default.asp?Action=Details&Item=163

http://www.hatoba.dk/sushikursus.aspx

Der er desuden nogle af aftenskolerne i Kbh og omegn, som tidligere har
kørt sushikurser af kortere og længere varighed, men om de gør det nu
sushi ikke længere er så hipt, er usikkert. Under alle omstændigheder
starter sæsonene først hen i september/oktober.

Lars