Skærme
Fijala 3554
Samsung 930BF og noget sort bag skærmen?
Fra : Vega

Dato : 19-07-06 21:56

Hej.

Hvad gør jeg, har fået noget sort fnuld bag skærmen, og nej det er ikke en
pixelfejl.
Jeg kan nemlig få det til at bevæge sig lidt ved at "slå" på det.

Håber meget en ved hvad der kan gøres for at få det væk, for det er ret
træls at se på.

Mvh. Vega.

Fra : "Morten Bjergstrøm"

Dato : 19-07-06 22:00

"Vega" <vega84@gmail.com> skrev:

> Hej.
>
> Hvad gør jeg, har fået noget sort fnuld bag skærmen, og nej det er
> ikke en pixelfejl.
> Jeg kan nemlig få det til at bevæge sig lidt ved at "slå" på det.

En død tordenflue (trips) kunne det lyde som om. Der er en tråd der
hedder "XEROX: Døde..." med et tilsvarende problem.

--
Morten http://miljokemi.dk

Fra : Vega

Dato : 26-07-06 16:23

De skal sgu ha' knap 1000kr. hos infocare for at fjerne den!
Sådan noget .... Håber jeg får den væk på en eller anden måde.

Hilsen Vega.

Fra : "Morten Bjergstrøm"

Dato : 27-07-06 21:48

"Vega" <vega84@gmail.com> skrev:

> De skal sgu ha' knap 1000kr. hos infocare for at fjerne den!
> Sådan noget .... Håber jeg får den væk på en eller anden måde.

Det skal du ikke nødvendigvis acceptere. Jeg vil vurdere det som en
fejl ved skærmen, at der kan komme dyr ind. Da der er tale om en fejl
der var tilstede på købstidspunktet skal fejlen udbedres uden
omkostninger og væsentlig ulempe for dig.

--
Morten http://miljokemi.dk

Fra : Vega

Dato : 28-07-06 13:51

> [...]
> der var tilstede på købstidspunktet skal fejlen udbedres uden
> omkostninger og væsentlig ulempe for dig.

Ja, men Samsung siger at garantien ikke dækker kryp?

Mvh. Vega.

Fra : Hans

Dato : 28-07-06 23:52

Vega wrote:
> "Morten Bjergstrøm " <nospam01@miljokemi.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, men Samsung siger at garantien ikke dækker kryp?

Er det Samsung eller deres servicepartner som er kommet med den udtalelse?

Hans

Fra : Vega

Dato : 29-07-06 09:59

> Er det Samsung eller deres servicepartner som er kommet med den udtalelse?

Det er Samsung Electronics Nordic.
Her er hvad de præcis skrev:

>Desværre er der ingen garanti for kryp, så du må kontakte InfoCare
på deres hjemmeside, for at se hvor meget det vil koste at få denne
uvelkommne gæst fjernet.<

Mvh. Vega.

Fra : "Morten Bjergstrøm"

Dato : 28-07-06 22:18

"Vega" <vega84@gmail.com> skrev:

> Ja, men Samsung siger at garantien ikke dækker kryp?

Samsung kan jo sige så meget, men du har en 2-årig reklamationsret der
er lovpligtig og som ikke kan fraviges til skade for forbrugeren.

Som udgangspunkt er det forhandleren du skal reklamere til og ikke
producenten.

Hvis du ikke får repareret skærmen kan du evt. kontakte
Forbrugerstyrelsen og høre om dine muligheder.

--
Morten http://miljokemi.dk