serious sam II
Fra : Søndergaard

Dato : 19-07-06 20:14

Er nået til "Forsaken compound" i serious sam II. Der i sumpen, hvor man
starter med at der er en "tank" der banker på, og bryder igennem en dør.
Lidt senere i den lvl kommer man til en dør til - men den vil bare ik
åbne? der står den er låst?? nogle der ved hvon man kommer vedere
igennem den dør??

Søndergaard

Fra : Søndergaard

Dato : 19-07-06 20:26

Søndergaard skrev:
> [...]
> Lidt senere i den lvl kommer man til en dør til - men den vil bare ik
> åbne? der står den er låst?? nogle der ved hvon man kommer vedere

her er lige et link til billeder af den dør jeg mener..
http://www.s11.dk/sam.html

Søndergaard

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 19-07-06 21:26

Søndergaard wrote:
> [...]
> en dør. Lidt senere i den lvl kommer man til en dør til - men den vil
> bare ik åbne? der står den er låst?? nogle der ved hvon man kommer

Serious Sam serien er rimelig nem at gå til
Næste dør/level åbner sig først når alle baddies er skudt i smadder
Prøv at tjekke om du har været i alle afkroge i den åbne del af banen

- Peter

--
Hi! I'm a .signature *virus*!

Fra : Søndergaard

Dato : 20-07-06 10:23

Peter Lykkegaard skrev:

> Serious Sam serien er rimelig nem at gå til
> Næste dør/level åbner sig først når alle baddies er skudt i smadder
> Prøv at tjekke om du har været i alle afkroge i den åbne del af banen
>
> - Peter

jep, har smadret alt! og kan også høre på musikken at der ik er flere..
ja, netop fordi serious sam plejer at være så nemt, fatter jeg ik et kuk
- er lidt bange for det er en bug :(

Søndergaard

Fra : Mikael Schøler

Dato : 20-07-06 12:33

http://forums.seriouszone.com/archive/index.php/t-45453

Fra : Søndergaard

Dato : 20-07-06 17:47

Mikael Schøler skrev:

> http://forums.seriouszone.com/archive/index.php/t-45453

okay, så var det altså en bug :D var lige bange for jeg var røget så
meget af på den, at jeg ik engang kunne gennemføre serious sam .. hehe
Men mange tak for hjælpen, er kommet videre nu..

Søndergaard