Sims 2
Fra : Jubii

Dato : 19-07-06 14:22

Hvordan får man simmerne til at agere hurtigere på egen vilje?

Fra : Peter [AGHL]

Dato : 19-07-06 14:27

Jubii wrote:
> Hvordan får man simmerne til at agere hurtigere på egen vilje?

Du ved vel godt at det er dig der skal styre dem?
Du skal ikke ønske at de agerer 100% efter egen vilje - det giver 100%
kaos

Peter

Fra : Jubii

Dato : 19-07-06 23:57

On 19 Jul 2006 06:27:01 -0700, "Peter [AGHL]" <peter.aghl@gmail.com> wrote:
in dk.spil.computer

>Du ved vel godt at det er dig der skal styre dem?

Jeg har spillet det siden the sims, jooooo det ved jeg godt, og der er en masse
at styre. Det er deres motivmeter med blære/energi/hygiejne m.m. de godt kunne
reagere lidt bedre og tidligere på. Man kunne få en kode til the sims som netop
gjorede det og så var der tid til de mere sjove ting.

>Du skal ikke ønske at de agerer 100% efter egen vilje - det giver 100%
>kaos

Det var heller ikke det jeg mente.

Til sims2 har jeg købt "family fun", "Open for business" og "nightlife", så der
er lidt at holde styr på selv om de ikke kan køre samtidigt.