Day of Defeat ?
Fra : Rasmussen

Dato : 19-07-06 12:20

Hej Ng!

Jeg bliver heletiden smit af serverne med beskeden som siger your ping is to
high.

Hvordan bringer man den ned den ligger på 224

MV. Per R

Fra : Peter [AGHL]

Dato : 19-07-06 14:25

Rasmussen wrote:

> Jeg bliver heletiden smit af serverne med beskeden som siger your ping is to
> high.
>
> Hvordan bringer man den ned den ligger på 224

Sorter serverne efter ping, bedre forbindelse, bedre maskine?
Kom med nogle flere oplysninger :)

224 kunne tyde på at du går på en server i US eller Australien?

- Peter

Fra : Rasmussen

Dato : 19-07-06 15:05

"Peter [AGHL]" <peter.aghl@gmail.com> skrev i en meddelelse

Rasmussen wrote:

> [...]
Kom med nogle flere oplysninger :)

224 kunne tyde på at du går på en server i US eller Australien?

min maskine

P4 D930 3.0 Ghz
3 Gb Ram
GF7600GT 256 MB Ram grafikkort
500 Gb hd
internet 1024/256
Win XP Home DK / autoupdate!
og spillet er sat til kun at finde eu - server

MV. Per R

Fra : Silver

Dato : 19-07-06 19:12

> min maskine
>
> P4 D930 3.0 Ghz
> 3 Gb Ram
> GF7600GT 256 MB Ram grafikkort
> 500 Gb hd
> internet 1024/256
> Win XP Home DK / autoupdate!
> og spillet er sat til kun at finde eu - server

Dit system er udemærket og din ping BURDE ligge omkring de 30 til 40
stykker. Det tyder på du har noget kørende i baggrunden som stjæler din
hastighed, dette kan være noget software som er igang med at opdatere (kunne
være steam der opdaterer når du kører det), eller noget spyware eller værre
som overhovedet ikke skal køre.

http://www.netlimiter.com/download/nl_208_mon.exe

Dette er netlimiter monitor programmet, denne version er gratis og viser dig
hvilke programmer der bruger af din internetlinje, den er gratis fordi du
ikke kan sætte maximum eller minimum brug af linje men den giver dig et
overblik over hvad der egentlig sker.

Hvis du ser nogen programmer eller exe filer som bruger af din linje og du
ikke aner hvad de er for noget så prøv at skrive navnet på filen i google da
du hurtigt kan finde svar om det er noget vigtigt eller andet.

Viser det sig at den eneste der bruger noget er steam når du kører Day of
Defeat, og du stadig har møghøj ping, ville jeg kontakte min ISP og få dem
til at kontrollere om du måske har været så uheldig at der er kommet virus i
din router (er sket for mig og de fixede det øjeblikkeligt med en update).
De kan sikkert osse komme med andre gode forslag hvis dette ikke er
tilfældet.

Håber du kommer til at køre ordentligt :)

Held og lykke.

Mvh
Silver.

Fra : Jubii

Dato : 19-07-06 23:46

On Wed, 19 Jul 2006 20:12:02 +0200, "Silver" <dsl46016@vip.cybercity.dk> wrote:
in dk.spil.computer

> [...]
>være steam der opdaterer når du kører det), eller noget spyware eller værre

Windows jobliste/netværkstjenester ska være på 0 (nul) når der ikke kører noget
på nettet

Fra : Rasmussen

Dato : 20-07-06 13:26

"Silver" <dsl46016@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
>Takker for svarne og det var en lille virus tror jeg da for efter ZA satte
>den i karantene har min ping været på 30
og jeg er ikke blevet sparket af serverne siden

MV. Per R

Fra : Peter [AGHL]

Dato : 19-07-06 15:33

Rasmussen wrote:

> P4 D930 3.0 Ghz
> 3 Gb Ram
> GF7600GT 256 MB Ram grafikkort
> 500 Gb hd

Ok

> internet 1024/256

Ok

> og spillet er sat til kun at finde eu - server

Hmm, et eller andet seriøst er der sgu i vejen :(

Hvilken udbyder?

Check evt din upload/download hastighed
Fx:
http://web.sonofon.dk/fwabeta/test1m.html