Forhandler af MACNA tøj?
Fra : n.stoustrup@stofanet~

Dato : 18-07-06 22:54

Hej kloge hoveder!

Min kæreste er på jagt efter noget motorcykeltøj og har fundet et
mærke der hedder MACNA som skulle være fabrikeret af Honda.

Hun er vild med designet og det sidder som det skal men desværre er
det ikke til at opdrive jakken her i Randers hvor vi bor, da den er i
restordre. Bukserne har vi netop købt, så vi håber at nogle kunne
nævne nogle forhandlere andre steder i DK der forhandler tøj af
mærket af MACNA. Så vil vi nemlig høre om de ligger inde med jakken.

Med venlig hilsen
Tina og Niels

Fra : Allan Bojesen

Dato : 18-07-06 23:36

<n.stoustrup@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

MC Master i Skanderborg http://www.mcmaster.dk/

Fra : Rasmus Olsen

Dato : 19-07-06 15:01

d. 18 jul 2006 skrev n.stoustrup@stofanet.dk i

> [...]
> andre steder i DK der forhandler tøj af mærket af MACNA. Så
> vil vi nemlig høre om de ligger inde med jakken.

Frankie's MC Center i Randers forhandler det.

--
rasmus.olsen[a]stofanet.dk   //biased