Sydafrika
Fra : ;o\)-max-

Dato : 18-07-06 15:16

Hvem har billige fly til Johannesburg 6 måneds billet
eller enkelt, men det kan sjældent svare sig eller hvad.?

Hvis nogen har tip til leje af hus eller lejlighed. -max-

Fra : jimmi1311

Dato : 18-07-06 19:47

-max- skrev:

> Hvem har billige fly til Johannesburg 6 måneds billet
> eller enkelt, men det kan sjældent svare sig eller hvad.?
>
> Hvis nogen har tip til leje af hus eller lejlighed. -max-

Det kan somregl bedst betale sig at købe en retur.

Jeg har gode erfaringer med at finde billige flyrejser på
www.flyrejsen.dk, der kan du finde en retur billet til 6000kr.

MVH
Jimmi

Fra : rosenauer.dk

Dato : 18-07-06 20:59

"-max-" <max@amarzone.dk> wrote in message
> Hvem har billige fly til Johannesburg 6 måneds billet
> eller enkelt, men det kan sjældent svare sig eller hvad.?

Jeg ville checke www.supersaver.dk - har netop købt nogle billetter (dog
ikke til SA) hos dem der var 800 kr. billigere end hos flyselskabet og nogle
hundreder billigere end hos f.eks. travellink.dk, seat24.dk, etc. Sørg dog
for at checke de andre.. =)

/Martin
http://rosenauer.dk

Fra : ;o\)-max-

Dato : 20-07-06 14:20

"rosenauer.dk"

> [...]
> hundreder billigere end hos f.eks. travellink.dk, seat24.dk, etc. Sørg dog

Tak for tips begge to - )-max-