konvertere dbx el pst til eml
Fra : Hans

Dato : 18-07-06 12:56

Jeg skal have konverteret mine mails til eml format, er der nogen der hjælpe
med det.
Jeg ved at Outlook express kan gemme én mail ad gangen, men hvordan med hele
grupper?
Kender i evt. et freewareprogam eller et shareware der kan klare større
mængder på én gang?

Fra : Leo Heuser

Dato : 18-07-06 15:10

"Hans" <hghnospam@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> hele grupper?
> Kender i evt. et freewareprogam eller et shareware der kan klare større

Hej Hans

Prøv atsøge i Google med:

convert dbx to eml

Der er masser af hits

Leo Heuser

Followup to newsgroup only please.

Fra : Ukendt

Dato : 18-07-06 17:04

> [...]
> hele grupper?
> Kender i evt. et freewareprogam eller et shareware der kan klare større

Hej !

Jeg har et forslag, der virker i Outlook Express. Om det virker i Outlook
ved jeg ikke.

Opret en mappe på skrivebordet. F.ex. 'Sendt post juli'.
Gå til din 'Sendt post' mappe.
Marker alt.
Træk indholdet ud i den nye mappe.

mvh

Abricosicus

Fra : Hans

Dato : 18-07-06 18:44

"Abricosicus" <abricosicus_snabela_hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> ved jeg ikke.
>
> Opret en mappe på skrivebordet. F.ex. 'Sendt post juli'.

Tak, det virker jo fint