spil ala BF2
Fra : Karsten Jørgensen

Dato : 18-07-06 11:52

hej,

jeg fik endelig et system der kan trække BF2 og eftersom jeg var begejstret
for de tidligere spil i serien, havde jeg store forventninger. desværre er
jeg for ringe til det(multiplayer). jeg har prøvet diverse guides og en god
portion tålmodighed, men ligemeget hjælper det.
Har I nogle forslag til et andet multiplayer FPS som er lidt nemmere
tilgængeligt?

tak
karsten

Fra : Lars Jensen

Dato : 18-07-06 12:13

Karsten Jørgensen skrev:
> [...]
> portion tålmodighed, men ligemeget hjælper det.
> Har I nogle forslag til et andet multiplayer FPS som er lidt nemmere

Karsten, du skal ikke give op :)

I starten hvor jeg spillede online i BF2 var jeg r ø v e elendig, rent
ud sagt. Scores på under 10 for en runde, og hvad ved jeg...

Nu er jeg efterhånden, efter ca. 163 timers spilletid, kommet godt med,
og ligger normalt oppe i den bedre ende af scorene efter runderne.

Der er selvfølgelig stadig runder hvor nogle owner min røv totalt, men
det er heldigvis sjældent.

Nøglen til at blive bedre er at prøve at joine nogle Squads, og så
ellers finde den class der passer dig bedst. Jeg er selv som oftest
Medic eller Spec.Ops. Begge klasser giver gode point, Medic for
revivals, og Spec. Ops for at tage fjendens artilleri og radaret ud.

Da jeg startede gik det som sagt meget sløvt, men da jeg fandt ud af at
Medic lige var mig, gik det stærkt. De sidste ca. 8000 point jeg har
lavet, er lavet på de sidste 3-4 måneder, men især de sidste 2 måneder
er det gået stærkt! :)

Men ellers, hvis det skal være "lettere tilgængeligt" vil jeg anbefale
Call Of Duty 2 - så slipper du for Heli og Jet whores, som gør amok - et
af de store problemer i BF2. Call Of Duty 2 er rent infanteri-multiplayer.

Eller også kan du prøve Americans Army, som er gratis. Der er en lidt
anden indgangsvinkel, da man skal træne forskellige "singleplayer"
missioner førend man starter....

> tak
> karsten

Lars B

Fra : Erik

Dato : 18-07-06 12:11

Hej Karsten

> [...]
> desværre er jeg for ringe til det(multiplayer). jeg har prøvet diverse
> guides og en god portion tålmodighed, men ligemeget hjælper det.

Jeg har selv været det, men giv det en chance i multiplayer og jeg er
sikkerpå, at du skal lære det. Start med, at vælge hvilke type "soldat" du
vil være og hold fast i den. Indtil det køre for dig. For mit eget
vedkommede. Så kom jeg først rigtigt igang. Da jeg begyndt og spille
support.

/erik

Fra : Lars Jensen

Dato : 18-07-06 12:24

Erik skrev:
> [...]
> vil være og hold fast i den. Indtil det køre for dig. For mit eget
> vedkommede. Så kom jeg først rigtigt igang. Da jeg begyndt og spille

Jeg _HADER_ bare supportvåbnet :)

Mere upræcist et våben skal man lede længe efter (så længe man står op
og anvender det)...

> /erik

Lars B

Fra : Karsten Jørgensen

Dato : 18-07-06 13:17

tak for svarene:) jeg har prøvet i et stykke tid, men jeg veksler nok for
meget imellem klasserne. ok jeg prøver engang til, ellers bliver det call of
duty:)

Fra : usenet

Dato : 18-07-06 14:04

> [...]
> guides og en god portion tålmodighed, men ligemeget hjælper det.
> Har I nogle forslag til et andet multiplayer FPS som er lidt nemmere

Hej Karsten,
Jeg havde det på næsten samme måde i starten, men jeg holdt ved og
efterhånden kommet godt ind i det.
Spiller et par gange om ugen, for sjov.
Det kunne være vi skulle slå hovederne sammen og lave en newbie clan???
1. Sørg for at spille på ranked servers.
2. Join eller opret en squad.
3. bliv ved med og prøv.

/Dan

Fra : Lars Jensen

Dato : 18-07-06 14:28

usenet skrev:
> [...]
> Spiller et par gange om ugen, for sjov.
> Det kunne være vi skulle slå hovederne sammen og lave en newbie clan???

Jeg er med ;) - føler mig stadig som noob når man ser folk med oer
100.000 i point :)

> /Dan

Lars B

Fra : Jakob

Dato : 18-07-06 17:02

In article <44bce1f3$0$22924$ba624c82@nntp02.dk.telia.net>,
lars_@_zulfo.dk says...
> Jeg er med ;) - føler mig stadig som noob når man ser folk med oer
> 100.000 i point :)

Så trøst dig med at det er syge mennesker uden et liv ved siden af ;0)

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Brian Lund

Dato : 18-07-06 21:04

> Så trøst dig med at det er syge mennesker uden et liv ved siden af ;0)

Jeg kan lige tilføje at jeg har spillet "regelmæssigt" i et års tid og jeg
har ca. 15.000 point! ;)
Jeg har ca. 200 spilletimer, dvs. 75 point i timen, og ca. en halv time om
dagen i snit...

Brian

Fra : Hagar

Dato : 18-07-06 14:39

> [...]
> guides og en god portion tålmodighed, men ligemeget hjælper det.
> Har I nogle forslag til et andet multiplayer FPS som er lidt nemmere

Der er jo også det gode gamle, efterhånden, medal of honor, det er til at gå
til. Mangler du selskab i det spil, så er du velkommen til at "lege med" på
vores server, hvor vi også har teamspeak til rådighed, vi er der hver
torsdag fra 19.00, ellers må du gerne kigge ind hver dag hvis det er. Vi
skal nok være flinke med dig, vi er jo trods alt nogle der er oppe i årene
og kan vise hensyn Men begynder det at gå for godt, får du en over
nakken *LOOL*
Du kan se mere på vores hjemmeside der er under opbygning her
www.sergeant.dk

Hagar

Fra : TommyF

Dato : 18-07-06 15:23

On Tue, 18 Jul 2006 12:52:22 +0200, "Karsten Jørgensen"
<aknot@dadlnet.dk> wrote:

> [...]
>portion tålmodighed, men ligemeget hjælper det.
>Har I nogle forslag til et andet multiplayer FPS som er lidt nemmere

Som Hagar skriver, prøv Mohaa serien, kom online, der er gang i den
med det samme, og husk endelig TeamSpeak, det er prikken over I'et.
Vi har det skide sjovt og er nemme at tale med over TS.

=[TLD]=X-OUT
---
Brøndby
http://www.tommy-friis.dk/

Fra : Hagar

Dato : 18-07-06 16:57

> [...]
> med det samme, og husk endelig TeamSpeak, det er prikken over I'et.
> Vi har det skide sjovt og er nemme at tale med over TS.

Når vores folk er kommet hjem fra ferie, og fået hvilet ud, så skulle vi
måske finde ud af noget sjovt ?

Hagar

Fra : TommyF

Dato : 19-07-06 14:47

On Tue, 18 Jul 2006 17:57:13 +0200, "Hagar" <nogo31@hotmail.com>
wrote:

>Når vores folk er kommet hjem fra ferie, og fået hvilet ud, så skulle vi
>måske finde ud af noget sjovt ?
>
>Hagar

Klar tale, jeg har det altid godt på jeres server, aldrig nogen af jer
der piver over noget, som man kan opleve på ander servere.
Vi, TheLastDanes holder LAN party igen her til September, vi er som
regel 17-22 stykker som bliver weekenden over, det er bare kanon hygge
når vi mødes, masser af kaffe,sodavand, øl, stor fælles mad aften
lørdag, alletiders.

Vi er altid friske på en match, dog her i sommervarmen er det mest
hygge.
---
Brøndby
http://www.tommy-friis.dk/

Fra : Hagar

Dato : 19-07-06 15:12

> [...]
> lørdag, alletiders.
>
> Vi er altid friske på en match, dog her i sommervarmen er det mest

Det er altid rart at høre at man hygger sig hos os, og det er det der er det
primære med det hele. Helt klart, vi må have en match en gang, men vi er jo
ikke så mange, så i må begrænse jer lidt, ellers ville det jo være pinligt
hvis i alle fik klø ROFL (en lille joke)

Hagar

Fra : Mikael Schøler

Dato : 18-07-06 17:16

Karsten Jørgensen wrote:
> [...]
> portion tålmodighed, men ligemeget hjælper det.
> Har I nogle forslag til et andet multiplayer FPS som er lidt nemmere

Som alle andre skriver, så er BF2 altså sjovt når først man kommer
igang. Jeg kan anbefale dig at kigge forbi min tidligere klan - Damage.
Der sidder der en flok gutter på 30+ og hygger sig på egen ranked
server. De er hyggelige og sjove at spille med. Derudover så SKAL du
bare anskaffe dig Teamspeak for det gør oplevelsen endnu bedre.

Kig forbi www.damage.dk

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 26-07-06 13:50

> [...]
> har prøvet diverse guides og en god portion tålmodighed, men
> ligemeget hjælper det. Har I nogle forslag til et andet multiplayer FPS

Desert Combat til det første Battlefield (BF:1942)

/ Ostenfeldtsvej 8c 2 tv | you're doing, you're | ^ ^ \
\ 4700 Naestved, Denmark | not learning anything. | = @ = /