Hjælp - charter med mine 2 drenge
Fra : CS

Dato : 18-07-06 10:22

Hej i gruppen

Jeg er ude af mit gode skind - der er opstået komplikationer med den
planlagte rejse jeg havde arrangeret og vi kan nu ikke komme afsted.

Jeg har lovet min drenge at komme ud og flyve og at der er en swimmingpool -
alt hos rejseselskaberne er udsolgt

Har tænkt i baner som "bare at købe flybilletten og søge efter hotel på
destinationen" - men det er ikke godt at sjoske rundt med en 4 årig om
aftenen i varmen

Så er der bilferie - bilen er lige kommet fra værksted - og har tænkt at
finde campingplads i Frankrig eller Italien med swimmingpool

Er der nogen der kan anbefale selskab der stadig har ledige afgange - har
prøvet Ving, Tjaereborg, Apollo, Spies, Dansk Folkeferie - nogen tips

Vi skal afsted lørdag 29. juli eller søndag 30 juli

Claus

Fra : Ukendt

Dato : 18-07-06 10:37

Hej Claus,

Prøv Mytravel's restpladser
http://www.mytravel.dk/default.aspx?page=http://www.mytravel.dk/bazaar/bazaar_lastminute.aspx?

Eller ring til de forsk. bureauer.

Fra : jimmi1311

Dato : 18-07-06 10:42

CS skrev:

> [...]
> prøvet Ving, Tjaereborg, Apollo, Spies, Dansk Folkeferie - nogen tips
>
> Vi skal afsted lørdag 29. juli eller søndag 30 juli

Hvor skal det være fra og hvad må prisen være. Jeg er sikker på at
I nok skal komm ud at flyve

Husk altid TV2's text tv fra siden 500 og frem.

Side 503 -> kroatian den 29/7 til 3500kr
Side 508 -> santorini den 29/7 til 3700kr
Side 509 -> Tunesien den 28/7 til 3000kr
Side 512 -> diverse steder fra 2600kr

Og der er mange flere.

MVH
Jimmi W,

Fra : Bendt Rasmussen

Dato : 18-07-06 15:24

"CS" <bluenote@himmerige.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> prøvet Ving, Tjaereborg, Apollo, Spies, Dansk Folkeferie - nogen tips
>
> Vi skal afsted lørdag 29. juli eller søndag 30 juli

http://www.marinadivenezia.it/home_eng.htm

Pladsen lejer bungalovs ud - men der er også flere kør-selv-selskaber som
har mobilhomes stående dernede.

Flyv til Marco Polo lufthavnen, og med båd over bugten - man kan vist blive
afhentet ved båden af personale fra campingpladsen.

mvh
Bendt

Fra : Steff

Dato : 18-07-06 18:44

> [...]
>
> Vi skal afsted lørdag 29. juli eller søndag 30 juli
>
> Claus
>

>prøv svenske rejseselskaber, med afgang fra Kastrup.

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 18-07-06 21:24

Hej

"CS" <bluenote@himmerige.dk> wrote:

>Jeg er ude af mit gode skind - der er opstået komplikationer med den
>planlagte rejse jeg havde arrangeret og vi kan nu ikke komme afsted.

Klip
>Er der nogen der kan anbefale selskab der stadig har ledige afgange - har
>prøvet Ving, Tjaereborg, Apollo, Spies, Dansk Folkeferie - nogen tips

Kig på: www.solfaktor.dk

Dér finder du det meste samlet på eet sted, og der er masser af
søgemuligheder. - Go' tur !.
--
M.v.h. Ole ®

"Skik følge, eller land fly"