Hvor stor er en Honda VT 600 C Shadow?
Fra : Nikod

Dato : 18-07-06 07:47

Hej

Jeg går rundt og lurer på at købe mig en motorcykel, og er faldet
over en Honda VT 600 C Shadow. Men jeg har kun set den på nettet (og
den bor langt væk fra hvor jeg bor) så spørgsmålet er om den er for
lille til mig som er 1,88m? Den er monteret med fremrykker som jeg
tænker er en fordel rent størrelsesmæssigt.

Mvh.
Nikolaj

Fra : Bendt Rasmussen

Dato : 18-07-06 09:11

"Nikod" <nikolaj@vibede.dk> skrev i en meddelelse
[...]

-------------------------
Hvor bor du henne ?
Jeg har en VT 1100 som du kan prøve at sidde på - i nordsjælland.

Jeg er også 1.88 og mangler et fremflyttersæt til min.

Prøv at kigge på www.shadow-mc.dk - det kan være der er et medlem i nærheden
!

mvh
Bendt

Fra : Nikod

Dato : 18-07-06 10:33

> Hvor bor du henne ?
> Jeg har en VT 1100 som du kan prøve at sidde på - i nordsjælland.

Jeg bor i Rødovre. Der er en med en 600 i Hvidovre, så ham kunne jeg
evt. prøve at kontakte og høre om jeg måtte kigge forbi.

> Jeg er også 1.88 og mangler et fremflyttersæt til min.

Mener du dermed at den er lidt for lille til dig uden fremflytter? Og
følger stelstørrelsen ikke motorstørrelsen?

Mvh
Nikolaj

Fra : Bendt Rasmussen

Dato : 18-07-06 15:12

> [...]

Mener du dermed at den er lidt for lille til dig uden fremflytter? Og
følger stelstørrelsen ikke motorstørrelsen?

Jeg ved ikke noget om stelstørrelserne på de forskellige, men jeg kunne godt
bruge, at pedalerne blev flyttet lidt frem.
Jeg sidder lige højt nok med knæene - og det giver så lidt spændinger i
bagdelen, når jeg kører længere ture..

Jeg står i øvrigt som nr. 163 på medlemslisten.

Hvor er det, at du vil handle henne ?

mvh
Bendt

Fra : Nikod

Dato : 20-07-06 07:19

> Hvor er det, at du vil handle henne ?

Tja, indtli nu er jeg mest på kiggestadiet. Jeg skal finde ud af
hvilken cykel jeg skal have. Planen var egentlig først at købe den
til efteråret. Men så kom jeg til at kigge og faldt over denne:
http://www.bilbasen.dk/mc/brugte/show.asp?id=10440&page=2&area=2

Selv om det jo godt nok ikke er lige om hjørnet

Mvh
Nikolaj