Skærme
Fijala 3554
Teil 1726
Rense skærm på bærbar
Fra : Lars Lauridsen

Dato : 17-07-06 19:56

Hej gruppe

Hvordan renser I jeres skærme?

Min Acer har fået en del genstridige pletter på skærmen fra tastaturet, tror
jeg. Lodrette streger i et ensartet mønster...

Venligst
Lars Lauridsen

Fra : "Morten Bjergstrøm"

Dato : 18-07-06 07:52

"Lars Lauridsen" <crazy_jellyfishNOSPAM@hotmail.com> skrev:

> Hej gruppe
>
> Hvordan renser I jeres skærme?
>
> Min Acer har fået en del genstridige pletter på skærmen fra
> tastaturet, tror jeg. Lodrette streger i et ensartet mønster...

Er det ikke trykmærker? Men ellers bruger jeg en let fugtet
mikrofiberklud beregnet til glas til både min bærbare og min stationære
TFT. Du skal bare sørge for at bruge noget der ikke ridser og så
undlade at bruge sæbe og opløsningsmidler.

--
Morten http://miljokemi.dk

Fra : Lars Lauridsen

Dato : 18-07-06 20:26

"Morten Bjergstrøm " <nospam01@miljokemi.dk> skrev i en meddelelse

> Er det ikke trykmærker?

Det er muligt, men så er der vel intet at gøre? De kom allerede indenfor den
første måned...

Ok. Tak

Fra : "Morten Bjergstrøm"

Dato : 19-07-06 20:17

> Det er muligt, men så er der vel intet at gøre? De kom allerede
> indenfor den første måned...

Hvis det er trykmærker kan jeg ikke forestille mig, at der er noget at
gøre. Jeg vil dog mene det er en fejl, men om man kan få noget ud af at
reklamere er et godt spørgsmål og en klagesag er en langvarig procedure
- vidst mere end et år for tiden.

--
Morten http://miljokemi.dk